2012.12.27. 18:37 | Szerző: -Ani-

Szokás szerint nagyon jól sikerült! Bár kevesebben voltunk szenteste, mint általában, ki karácsony előtt, ki "közben" érkezett. Sok süti, finom kaja, pia, móka, egyszóval isteni jól éreztük magunkat. Tegnapra már a fáradtságot is kihevertem. Sőt, hajnalban kijöttem a szép kis karácsonyfa alá olvakari1_1.jpgsgatni. Kaptam sok jó könyvet, egy hatalmas fa cicát... "fatitut", piros sapcit, Hello Kitty maccsot, spéci, mindentudó diktafont (íráshoz, könnyebbség), thermo bögrét, édességet, illóolajakat, aromamécsest, és és.... nem dicsekedem tovább, mindenfélét. :)
Anditól (Törzsvendég, hűséges olvasóm) postán érkezett, egy nagyon szép saját kezűleg készített képeslap, benne origami szívecskével, nagyon jól esett, köszönöm szépen!

Néhány kép az ünnepről.....
Kari szerk..jpgKari szerk2.jpgés itt olvasható Tóni beszámolója, amiben aztán minden benne van! :) (kattints rá a szövegre)

Olyan szép a karácsonyfa sötétben...
kari2_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr874983821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2012.12.27. 18:54:58

Jajj de jó,hogy nem veszett el,az origami az könyvjelző:) (rájöttél?),örülök,hogy öröltél.
Szia!

Törzsvendég:-) 2012.12.27. 18:57:05

Örültél:),én meg kaptam egy pizsamát (flanel és vörösbegyek vannak rajta),egy ebook olvasót, meg a patchwork-höz vágókést,meg fürdőgolyót.

-Ani- 2012.12.27. 19:18:29

@Törzsvendég:-): Igen rájöttem, most is a képeslap sarkán csücsül, központi helyen, mert olyan szépek! Szupi dolgokat kaptál :) De jó pizsi!! Édi madárka! :) Nekem is kell jövőre valami ilyesmi... vagy szarvasos :)
süti beállítások módosítása