2012.12.15. 00:59 | Szerző: -Ani-

Loholok, egész nap, és képtelen vagyok végére érni a dolgoknak. Mindig kitalálok valamit, a karácsonyi lázról pedig ne is beszéljünk! Két napja díszítem a házat, az ablakokat, roppant elégedetlen vagyok idén magammal! Késésben.... Végül is mindig az szokott mindenben a legjobb lenni, ami vágtában készül el, ezt nevezem Ani módra. :)
dísz2.jpg
dísz.jpg
Az adventi koszorúm is csak most készült el, rémes! Idén ilyen lett.... szebb szokott lenni....
dísz3.jpgTudjátok mit várok? Karácsony első és második napját. Akkor már túl leszek mindenen, minden kaja csak arra vár majd, hogy megegyük, körülöttem az egész család, fenyő, vaníliás süti, fahéj és narancs illat lengi be az egész házat, sok-sok karácsonyi film a tévében, az sem baj, ha csupa ismétlés..... Szeretem, szeretem! :) Csak karácsony előtt ne kéne sehová menni! Ki nem állhatom a tömeget, és bármikor megyek vásárolni mindig tömeg van. Bár, ha jobban belegondolok, inkább a decemberi nyüzsi, mint a januári "csend". :) Tegnap elővettem a régi CD-ket, jól esett egy kis nosztalgiázás, bár ez rám nem jellemző, csak ritkán. Aztán előkerült a Bon-Bontól az "Időutazás" album, ma már csak az, oda-vissza. Imádom! Erre a zenére királyul lehet mindent csinálni, de főleg port törölni stb... Ilyenkor nem fáj a derék, a létra tetején is tudok táncolni... egy kis nyári hangulat a télben....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr44966185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.12.17. 12:42:55

:) Mostantól nekem sincs egy perc időm sem... :D
Boldog karácsonyt nektek!!! :)

-Ani- 2012.12.17. 16:27:42

@ildsisy: A kevés idő ellenére azért megpróbálok írogatni, "előre dolgozni" :) Boldog ünnepeket kívánok Neked és családodnak szeretettel! Puszi
süti beállítások módosítása