2012.12.05. 21:49 | Szerző: -Ani-

A zöldséges előtt leparkoltam, mellettem anyukám épp mesélt valamit, szórakozottan válaszolgattam, de fogalmam sincs, hogy mire..... gondolom a kocsival való beállásra figyeltem. Kiszálltunk, még szóltam neki, hogy zárja be az ajtót, "Janóházán" ajánlott. Amikor már minden tutira zárva volt, hm mondom a csomagtartót is be kéne.... de hol a kulcs? Basszus!!! Bent röhög az autóban! Jézusom! Istenem, csak a csomagtartó nyitva legyen! Nyitva volt, szerencsémre. Kinyitottam, ülést lehajtottam, körülnéztem, hogy ki néz.... mennyire lesz égés.... aztán szépen bemásztam, hátsó ajtót kinyitottam, és végtelenül boldog voltam!
laughing1(1).jpg

Címkék: élet szerintem szerintem blog  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr574949899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása