2012.11.30. 12:53 | Szerző: -Ani-

"Küldetése az ölelés" címmel olvastam egy cikket...
"Ölelését árulja jó pénzért egy amerikai asszony, mégsem örömlány. Különösen hangzik, de van ilyen hölgy: a 29 éves Jackie Samuel New York államban, Rochesterben él. A világhálón hirdeti szolgáltatását, mely csakis baráti ölelésből áll: szorosból és tetszés szerinti hosszúságúból - de semmilyen más testi érintkezésből nem. Jackie forgalma átlagosan 30 férfi hetente, vannak köztük nyugdíjasok és veterán katonák is. A hölgy naponta több mint 50 ezer forintot keres öleléseivel - az órabér 12 ezer forintnyi dollár -, a pénzből pedig a tanulmányait és kisfia szükségleteit fedezi. A hirdetésben közöltek szerint a szolgáltatás szabályai igen szigorúak: a nő csakis a saját otthonában hajlandó a dologra - bár ott tetszés szerint bármelyik helyiségben -, s az alsóneművel fedett testrészek tapogatása tilos. A vállalkozás mindezek ellenére oly sikeres, hogy Jackie pótölelőt szerződtetett, aki szükség esetén kisegítőként beugrik hozzá - olyankor két vendég van egyszerre a házban. "Az ölelkezés egészséges, lelki töltetű és mókás" - idézte a hölgyet a The Daily Telegraph című brit lap. Vendégeinek jó része megözvegyült vagy nincs lelki társa, ezért érzi szükségét az ölelő karoknak. Mások rosszul élnek a párjukkal, megint mások pedig csak egyszerűen kíváncsiak. De olyanok is akadnak, akik ferde szemmel néznek a vállalkozásra, mert úgy tartják, hogy Jackie rosszabb egy örömlánynál, hiszen az ölelés bensőségesebb, mint a szex. :) Többen is mondják, hogy pénzzé teszi a szeretetet. De Jackie Samuel nem törődik vele, úgy érzi, neki ez a küldetése."
the-snuggery-jackie-samuel.jpg
Nem is rossz ötlet, jó üzlet, érdekes.... el lehet rajta gondolkodni... :) Csak azt nem tudom, hogy az engedély miről szólna, és mennyit kéne adózni, milyen címen.... :) Ja és nálunk vajon kik igényelnék a szolgáltatást. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr664939318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.11.30. 15:26:08

Aranyos gondolat. Viszont most elfecsegnék magamról valamit, ami szinte posztba illő (blogomba), de nem írom meg, inkább neked, itt. :)
Az első munkahelyemen nőkkel dolgoztam, és én olyan szívű vagyok, hogy hamar megszeretek valakit barátilag, ha persze megérdemli. És annyira buzgott a nagy szeretetem felé, hogy átöleltem, mosolyogtam, erre ő azt mondta: "Te engem ne szeress! Nem szeretem ha szeretnek!!!"... (de a mai napig is jóban vagyunk, régi kolléganő, aranyos) de ő eltolta magától mindig aki szerette... én megpróbáltam ölelni... (életem során többször is másokat, egyet-egyet... de, furcsállották... :):)

-Ani- 2012.11.30. 16:47:00

@ildsisy: Pedig olyan kedves gesztus.... talán túl szemérmes vagy nem is tudom milyen, némelyik ember és zavarba hozza egy nagy ölelés. :)

chanson 2012.11.30. 23:11:09

A magyar ember jóval bizalmatlanabb, zárkózottabb, mint az amerikaiak, nehezebben engedünk be az intim szféránkba bárkit. De ki tudja? :-)
süti beállítások módosítása