2012.11.25. 18:26 | Szerző: -Ani-

Megint "le vagyok maradva a blogolással", hála az égnek, annyi más teendőm volt, hogy nem tudtam géphez ülni csak tegnap este, akkor is csak egy röpke percre.spenótocska.jpg Pénteken legyártottam a spenótot, ami nagyon fincsi lett, kipróbáltam hozzá egy sütőben készíthető bundás kenyeret, az is elég jól sikerült. Pénteken reggel dokihoz vittem Marcit, hétfőn végre mehet suliba. Mivel reggel esett az eső és ráadásul a hátsó, mellékutat használtam, jó sáros, lucskos lett az autóm ezért délután nekiálltam lemosni. Én hülye! Teli vödörrel az egyik kezemben, másikban a szivacs, úgy rohangáltam körbe az autómat.... szó szerint, igyekeztem mielőbb elkészülni vele. Estére bizony valami elromlott nagyon a derekamban, majdnem sírtam minden mozdulatnál. Éjjel rémálmaim voltak mert nem bírtam mozogni, megfordulni, reggel pedig csak legurulni tudtam az ágyról. Egy adag Flector por aztán csodát tett, eltudtam készíteni a betervezett ebédet. Persze Apci mindenáron ágyba akart parancsolni, és tuti, hogy ügyesen elkészített volna mindent, de mivel Tóni is pénteken hazajött, és együtt volt majdnem az egész család, a finomságokkal én akartam kedveskedni nekik. Sikerült is mindent megcsinálnom: Sárgaborsó leves, rántott csirkemáj, rántott camembert sajt, fűszeres, mustárban pácolt rántott borda, tartár mártás, burgonyapüré és cékla volt a menü. A céklát például múlt héten Apci főzte, általában ez az ő reszortja, és nagyon érti a dolgát. Ma viszont nem főztem, mert mindenből maradt, sőt én a pénteki spenótot eszegettem. A derekam úgy ahogy bírta a kiképzést, kicsit jobb, de még a lábamat sem tudom keresztbe tenni, csak úgy ha kézzel megemelem. Szóval rendesen le vagyok rokkanva, ebcsont beforr, majd hét közben kiheverem! Van még két ezer oldalas könyv, ami elolvasásra vár..... :) A hétvégét akkor sem rontotta el semmi, szerintem isteni volt, sajna Tónit már reggel elszólította a kötelesség, fotózásra ment vissza Szombathelyre, Apci hajnalban indul, majd Marci reggel suliba..... holnap el leszek kenődve; magyarul sz*r napom lesz!
A sütőben készült bundás kenyeret befotóztam, hátha kedvet kaptok hozzá....
bundás.jpgNégy darab tojást felvertem egy nagy tejföl felével, pici vegetával ízesítettem. Megmártogattam benne a kenyérszeleteket, tepsibe raktam, majd be az előmelegített sütőbe. Amikor már félig megsült, kivettem és jó vastagon megszórtam reszelt sajttal, vissza tettem és pár perc alatt rápirítottam. Ennyi! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr824924849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2012.11.25. 21:54:56

Ezt a kenyeres témát kipróbáljuk! Köszi! :-)

BartiMagdolna 2012.11.26. 11:32:37

Csatlakozom az előttem szólóhoz. :) Remélem, jobban vagy már.

.Lobelin. 2012.11.26. 17:22:47

ezt ki kell próbálni!:)
Remélem már jól vagy!:))

Törzsvendég:-) 2012.11.26. 18:40:15

Mielőbbi gyógyulást kívánok,szerintem megoldod,hogy ne legyen sz*r napod!

jenever 2012.11.26. 18:42:08

Csak óvatosan!
A kenyér szupi, szerintem mi is kipróbáljuk!

-Ani- 2012.11.26. 20:21:54

@chanson: @Vegi Manó: @.Lobelin.: @jenever: @Törzsvendég:-): Lányok köszi! A derekam jobb, de itt a hülye nátha. :( Azért tényleg nincs sz*r napom, elfoglaltam magam olvasgatás és filmnézéssel. Kicsit azért dolgozgattam is. ;) A kenyérkét érdemes kipróbálni, már csak azért is, mert nem füstöli be étolajjal a lakást az ember.... mondjuk este, és vacsira tökéletes. :)

nemiswan 2012.11.27. 18:45:50

Fincsi bundás kenyér ,ki fogom próbálni én is :)
Jobbulást! Puszi

-Ani- 2012.11.27. 21:36:40

@nemiswan: A derekam már elég jól viselkedik. Puszi :)
süti beállítások módosítása