2012.10.27. 20:40 | Szerző: -Ani-

A borkedvelőknek különösen jó hír, hogy a jó vörösbor meggátolja a hízást. Mértéktelenül azonban ebből sem lehet hörpintgetni, naponta legfeljebb 2dl ajánlott. A megfigyelések azt mutatták, hogy azoknak akik naponta egy kis pohárral isznak ebből a nedűből, náluk akár 30%-kal kevesebb eséllyel alakul ki elhízás. Ezt a bor antioxidáns-tartalmával magyarázzák. A vörösbor enzimei az anyagcseréhez szükségesek, így elkezdi égetni az energiát. A benne lévő alkohol beindítja a hőtermelést, így testünk még több kalóriát éget el. A napi 2dl-nél több bor viszont hízáshoz vezet, a benne lévő kalória gyorsan pótolja az elégetett mennyiséget, a nagyobb alkohol mennyiség pedig éhessé tesz. Az egészséges ember jól megtervezett napi étrendjébe mértékkel sok minden belefér.
ITT is írtam róla

Bár én már alig várom, hogy itt is forgalomba kerüljön az a parfüm, amiről nemrég olvastam. Állítólag a franciák kifejlesztettek egy fogyasztó illatvarázs parfümöt, amelynek illata belélegzéskor endorfint termel. Boldogabbnak érzi magát, így kevesebbet nassol az ember. Az illatszer tartalmaz zsírégető spirulina algát, koffeint és karnitint is. Ismertek én rögtön asszociálok és dől belőlem a marhaság…. most is... Arra gondoltam, ha hirtelen fogyni kezd az ember párja, nem kell rögtön rosszra gondolni, hogy beteg… Lehet, hogy csak szeretője van, aki ezt a speckó parfümöt használja. :D


1357096_parfum-parfem.jpg
/kép forrás: Google/

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr534873752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása