2012.10.14. 21:18 | Szerző: -Ani-

Felix Baumgartner a Red Bull Stratos pilótájának rekordugrását az űrből, végig követtem élőben az interneten. Délután 17:30-kor szállt fel az osztrák pilóta. Baumgartner 38 000 méteres magasságból ugrott ki a kapszulából egy nyomás- és hőálló szkafanderben. Nemcsak a átlépte a magasságrekordot de az első, aki szabadesésben átlépte a hangsebességet is. Továbbá ez volt a leghosszabb szabadesés, és a legmagasabb „emberes ballonnal való” repülés történetében is. Végig fotóztam itt a számítógéppel.... nagyon tetszett, ez megint a 21.század egyik nagy eseménye, aminek tanúja lehettünk!
Tóni is közben megírta a cikkét: ITT olvashatjátok.
Tudom a net tele van most a fotókkal, de ezeket én csináltam az élő közvetítés képeiből. :) 

"A cél nemcsak a rekord megdöntése, hanem nagy tudományos jelentősége is van. Az eredmények segítséget nyújthatnak újfajta életmentő módszerek kidolgozásához pilóták, űrhajósok vagy űrturisták számára, valamint fontos információk nyerhetők az emberi szervezetről, hogy miként reagál a hangsebesség átlépésére.” Nagyon érdekes volt!
redbull1.jpg


redbull2.jpg
redbull3.jpg
redbull4.jpg
redbull5.jpg
redbull6.jpg
Csak egy fénylő pont, ahogy zuhan... félelmetes!
redbull7.jpg
A Red Bull csapat könnyes szemekkel, középen a hölgy Eva Baumgartner...
redbull8.jpg
redbull9.jpg
Ez a leggyönyörűbb az egészben.... épségben földet ért!
redbull10.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr534848564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2012.10.15. 17:06:54

Annyira izgultam,de sikerült :)) Olvastam Tóni írását is :)
Kiugrás pillanatában meghűlt bennem a vér,szerintem :)

-Ani- 2012.10.15. 18:17:40

@nemiswan: Örülök, hogy te is végig izgultad velünk, és olvastad Tónit! Ezért egy nagy puszi jár! :D

nemiswan 2012.10.15. 18:20:34

:D
Több,mint 2 órás izgulás :)
Tónit mindig szívesen olvasom,nem azért mert profi,hanem ,mert érdekes posztjai vannak .:)

-Ani- 2012.10.15. 19:30:54

@nemiswan: Ez az igazi elismerés, azé, aki érdeklődéssel olvassa.... Köszönjük! :)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.10.15. 20:18:01

bocs, hogy ide írom, nem tartozik a témához :) Bátran kommentelj nálam, mert megjelenik! Lehet van valami késés, pedig nincs moderáció...
süti beállítások módosítása