2012.10.01. 17:36 | Szerző: -Ani-

Már megint egy reality a tévéműsorok palettáján! Hánynom kell tőle, nem mintha a többitől nem fordult volna fel a gyomrom, ezért nem is szoktam nézni csak legfeljebb az elsőt és utolsót, azt is úgy, hogy megállítom az adást, majd a végén gyors pörgetve végig szaladok rajta. Így tettem ezt a tegnapi Delhusa Gjoni feleség kereső műsorával. Atya világ! Megőrült ez az ember?! Átment férfi prostiba? Kislány koromban indult be igazán a karrierje, majd egy ország dúdolta „Nika se perimeno, ahogy ölelsz, nem felejtem el..” Női szemmel mindig csodáltam, milyen jól tartja magát a pasi, bár az idő vasfoga dalait és népszerűségét bizony szépen kikezdte. Aztán jött a nagy áttörés és láthattuk a "Celeb vagyok, ments ki innen!" című borzadványban, ott azt is megtudhattuk, hogy Sai Baba eszméit híven követő, sőt egy hónapig élt indiai kolostorban. Akkor ez az ember mi a faranckarikát keresett abban a műsorban, és most itt a másik "húgyagyúaknak" kreált kutyagumi! Nem elég, hogy a közelmúltban „pletykalapok” címlapsztárja volt, úgy látszik mindent elkövet a népszerű népszerűtlenségért…. avagy az
ezzel járó busás haszonért. A csajok amúgy rémesek és öregek, no meg buták. Fekete Pákó már csak hab a tortán!
”- Hiszek a lélek erejében és a sorsban. Hosszú évek óta vágyom az igazi társra, a mindent elsöprő szerelemre. Idáig vártam rá, de most kézbe veszem a saját sorsom, és én keresem meg a nagy Őt.” (Gjoni)
Hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr254813893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2012.10.01. 17:41:26

De jó,h mindebből kimarok,mert nem tévézek :))

Törzsvendég:-) 2012.10.01. 20:08:33

:) Én sem láttam (szerencsére).

ildsisy 2012.10.02. 08:12:09

Belenéztem a műsorba, ... egyetértek veled! :)
süti beállítások módosítása