2012.10.01. 23:43 | Szerző: -Ani-

Hetek óta agyalok valamiféle „jófajta” életmódváltáson. Néha úgy érzem, hogy rettenetesen fáradt vagyok, néha pedig nem bírok az energiáimmal. Olykor csak arra vágyom, hogy kint üldögéljek, és hallgassam a madarak énekét. Máskor pedig pörögni van kedvem. Irtó szélsőséges hangulatok tudnak úrrá lenni rajtam. Van, amikor imádom magam, és van, amikor utálok még a tükörbe nézni is. Rájöttem, hogy be kell iktatnom az életmódomba némi változtatást, ami természetesen a sok mozgást is tartalmazza. Néha azt sem bánnám, ha be lehetne iratkozni valamiféle Kőagy őrnagy parancsnoksága alatt működő „túlélő táborba”. Persze könnyű ilyen marhaságokat írogatni úgy, hogy közben kényelmes fotelban, neglizsében Kenny G koncertet hallgatok….Olvastam, ahhoz, hogy valaki gyökeresen változtasson akár a rossz szokásain, legalább harminc fegyelmezett napra van szüksége, mire beleszokik a szervezet az „új élet” stílusba. Holnaptól egy hónapig saját zsarnokom leszek! Marci miután elmegy, nem fekszem vissza az ágyikóban kávét kortyolgatva, tévézgetni és közben újságot olvasni. (no nem mintha utána egész nap nem pörögnék eleget, de az házimunka, vagy bevásárlás) Anyával már beszéltünk róla, korán reggel gyalogolni fogunk, úgy mint régen, csak a nagy nyári meleg miatt egy jó ideje kihagytuk, hegyre fel, és hegy körül. Esős időben, tornázom, táncolok, és a jó ideje itt a gépen várakozó jógát is bevetem. Találtam a környéken ritmikus jóga tanfolyamot, még nem tudom….egyedül, ami zavar az egészben, hogy előtte és utána 20 km-t autóznom kell. Imádok vezetni, szeretem egyedül róni az utat, zenét hallgatva…. Majd meglátom… Egyelőre itthon szeretnék bizonyítani egy hangyányit magamnak. Persze ehhez az egészhez mindjárt társítanék egy kis diétát is, mert bizony felszaladta rám az utóbbi időben legalább öt haszontalan kilócska, azt feltétlen le kell dobni, de tényleg nem többet... (ezt majd valahol elhagyom) :) Érden annak idején mindent megtettem azért, hogy ne legyen egy kis plusz deka sem, ezért télen is képes voltam kilométereket futni, aerob gyakorlatokkal kínozni magam. (fiatal korban minden könnyebb, más motivációk játszanak, nem is az egészség) Majd Marci születése után itt is jártam callanetics, mélyizom tornára, de uncsi volt egyedül járni. Most inkább az egészségem miatt teszem, amit teszek… És még sok minden van itt a tarsolyban, amit mindig valamiért elódáztam…egyelőre nem árulok el róla semmit….

10. 02. Reggel hét óra.... zuhog az eső! :(

de jó neki... ;)

488378_277972372311533_1573479655_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr954814727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.10.02. 08:07:50

:) Ugyanezekre a dolgokra gondolok én is! De, ilyesmihez kevés az akaraterőm, sajnos... :D
De, ajánlom a futást, addig, míg nem jön a hideg, hó és jég... :)

BartiMagdolna 2012.10.02. 11:54:03

Hajrá! Már egy éve hajrázol. Most már itt az idő elkezdeni. :P Persze, nem kell elkapkodni. :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2012.10.02. 16:16:04

egy hete sportolok, a cég fizeti a közeli fittness teremben, fél óra szobabicó, 3x10 perc futás, közben egy kis súlyzózás. kezd visszatérni az életkedvem. igaz lehet ez a sportol 3x1 órát egy héten. először én is úgy ment át, hogy hát a f*aszom, meg miért, meg minek, de kezd egész jó kedvem lenni tőle. 22es csapdája, energiát ad, de adni kell bele, hogy elkezd. megéri :) kitartást

-Ani- 2012.10.02. 19:26:15

@ildsisy: Zsuzsikám! akaraterő ide vagy oda, fáj minden porcikám, mozognom kell! :) @Vegi Manó: Jó, jó csinálom már! Jó munkához idő kell! :D @csacse: Könnyű annak, akinek cég fizeti, városban, és ráadásul fittness teremben! Meglesz a kitartásom! :D

jazoli 2012.10.03. 09:34:22

Nekem sincs akaraterőm. Én még Mosolykától tanultam, hogy mindennap tegyél valamit a testedért - én most 5 percnél tartok, de ez is több mint a semmi.
süti beállítások módosítása