2012.09.27. 07:00 | Szerző: -Ani-

Minden reggel hatkor kelek, fúj de undorító! Telefon, csörgőóra minden az ágyam mellett a biztonság kedvéért. Majd Marcinak szendvicseket gyártok, általában négyet, ha sok órája van, akkor ötöt. Röhej, hogy néha elfelejti megenni és a felét hazahozza, ha kicsit nem figyelek oda, másnap reggel szedem ki a táskájából. Macskák jól élnek. Egy-másfél lityi innivalót visz mellé, végül is ez egy jó pont, folyadékot itthon is rengeteget iszik. Negyedhétkor ébresztem, mosdik, tököl, három liter parfüm, spray, zsebpénz, vita, esetleg még az utolsó percben egy tesi felmentés, vagy kosáredzésre igazolás írás, majd vágtázik a buszra, ami 6:54-kor érkezik. Huh! Kész dili! (Istenem, milyen jó dolog is a kolesz!) Hétfőn és kedden általában nincs gond a főzéssel, mert hétvégéről marad, és több féle kaja. Tegnap már fel volt adva a lecke, rágódás, hogy mit is főzzek, mivel iszonyú válogatós a fiacskám. Sajt kiló számra és ketchup literszámra, az jöhet.... de rendes kaja, az már csak módjával. Hétfőn megette a rántott gombát rizzsel, párolt brokkolit és levest már nem. Kedden sült krumplit gyártottam a fasírthoz, fasírtot egyet evett zsemlével, amikor hazajött, a húslevest tészta nélkül, és a krumplit ketchuppal este ette meg. Kutya és a cicák szerették a maradék fasírtot. Tegnap gombaleves volt a menü, krumplis tésztával, friss csalamádéval...
Marci ebéd.jpg
Levest csak én ettem, meg a Bandi kutyus és a cicák. Marci csak tésztát volt hajlandó kajálni. Esténként tálcán behord a szobájába mindent, amit talál, főként édességet. Ezért kitaláltam sütök egy jó nagy adag muffint, amit tejjel vacsira nyugodtan ehet. No, ennek sikere volt! 24 db "sárga-barna" :) kakaós, vaníliás, csokidarabkás finomság.
Még forrón, ellenőrzés....le kell szoknom a meózásról, mert dagi leszek.. :)
muffin1.jpg
Fiókám nem vitte a muffinozást sem túlzásba, három darabot evett, ennek nagyon örülök... egy ideje kúsznak le róla a kilók, de még van egy kis felesleg....
Végeredmény...
muffin2.jpg
Majdnem minden délután bekészítek az asztalára egy tál gyümölcsöt, almát, körtét meghámozva, cikkekre vágva, és nem ér kiröhögni.... a szőlőt leszemezgetem, szűrőben megmosom és úgy teszem gyerkőcöm elé... :)
Annak ellenére, hogy ilyen finnyás, válogatós próbálok változatos és vitaminokban gazdag ételeket varázsolni neki, ami bizony néha fejtörést okoz. Főzelékből hiába próbálkozom és főzök zöldbabot, vagy kelkáposztát stb.., azzal a csellel, hogy majd úgy is megeszi ha nincs más.... Nem eszi meg. Spenótot, burgonyafőzeléket, paradicsomos káposztát, szárazbabfőzeléket, lencsét szereti, és néha a karalábéfőzit is megeszi. Hm.. én pedig ezekből igazán csak a spenótot csípem.... Lehet, hogy én is válogatós vagyok?! Tényleg az vagyok....csak sajnos kamasz már nem.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr644805329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.09.27. 07:41:06

De fincsiket főzöl!!! :) Unatkozni, biztos nem unatkozol... :D

.Lobelin. 2012.09.27. 07:53:59

hmm... szegény marcifeleség :D

BartiMagdolna 2012.09.27. 08:35:21

Hú, milyen jól néz ki az a muffin. Ha rajtam múlt volna, már biztos nem lenne. A főzés nálunk is örök dilemma. Biztos nem lesz könnyű Marci párjának lenni. De valószínűleg ez mindenkire igaz. :P

jenever 2012.09.27. 08:47:57

Az én fiam is sok mindent nem eszik meg, így aztán megértelek :) bár a muffin azért nem maradna meg... :)))

jazoli 2012.09.27. 12:13:08

Telepátia! Most készül nálunk is a muffin :))

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.09.27. 15:15:24

nyami muffin! Ebből egy se maradt volna! Ami azt illeti... ilyen kiszolgálás mellett bolond volna ha nem válogatna :D

-Ani- 2012.09.27. 18:54:59

@ildsisy: @.Lobelin.: @jenever: @agyragobogar: @Vegi Manó: Bizony csajok, sokszor belegondoltam, hogy akaratlan de jól kiszúrok a menyeimmel.... de basszus had legyen már az a gyerekkor szép és jó, ki tudja mit hoz majd a jövő! Puszi nektek! :)

-Ani- 2012.09.27. 18:55:50

@jazoli: Telepátiázunk és gyerkőcöt kényeztetünk... :D

Szindrana 2012.09.28. 21:48:57

Mennyire ismerős ez a kaja-dilemma! De én is sütök, valahányszor a gyerek (18 éves) a közelembe kerül :)
süti beállítások módosítása