2012.09.23. 23:19 | Szerző: -Ani-

Itthon volt a héten Tóni fiókám, beszélgettünk.... egyszer csak azt mondta: - Hozd a fényképezőgéped... akció van... szaladtam a gépért.... nem tudtam mire gondol, majd megláttam a hatalmas, és gyönyörű sáskát a falon...
Sóska.jpg
Fényképeztük jobbról, balról, mindenhonnan... két oldalról.... a két "nemnormális"... :)
sóska2.jpg
Tóni szeretett volna másfajta fotót is ...bögréset.... többet nem árulok el....... de nem merte megfogni, én sem igazán, bár egy ideje magam sem értem miért, meg merem fogni a nekem szimpatikus rovarokat, most segítettem... sikerült. Alig várom, hogy publikus legyen a kép... :) A nem szimpi bogaraknál sikítok.. :)
sóska4.jpg
Ugye ez aranyos? :) Imádkozó sáska vagy ájtatos manó.... nem tudom mi, de nagyon jópofa volt...


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr504798535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2012.09.24. 05:12:17

Én is meg merem fogni :) Képzeld,ilyen sáskákat evett Rákóczi Feri,szomszédja sütötte :)) Enni azért nem enném meg ..várom a publikus képet :)

Szindrana 2012.09.24. 13:02:44

én nem nagyon merek a közelükben lenni, pedig nálunk is sokan élnek, mert félek, hogy rámugranak... De a múltkor egész óvatlanul melléültem az asztalnál (nem úgy értem, hogy rá kellett volna, hanem, hogy ha észreveszem, nem ülök oda :) ), és a szemembe nézett, közelről. akkor egész kedves volt :)

-Ani- 2012.09.24. 19:42:43

@nemiswan: Gábor is kacérkodott ezzel a bizarr gasztro nyalánksággal... :)
@paintressy: Én is féltem tőle.... és nem szeretném ha rám ugrana.... ez is aranyos volt :)@jazoli: Szép a sáskád! :)

jenever 2012.09.24. 21:03:10

Tényleg szép, de meg nem fognám :)
süti beállítások módosítása