2012.08.22. 12:00 | Szerző: -Ani-

Folytatom a képes "útinaplót" a számomra felejthetetlen élményt jelentő Schmittenhöhe "felvonós túránkról".

hegy1.jpg
Télen sífelvonó, nyáron kirándulókat visz fel a mesebeli szépségű hegytetőre.

hegy2.jpg
Ugye milyen aranyos kabinocska? :) Hat személyes és 480kg-ot bír el.
hegy3.jpg
Itt "zabszem effektus"... repcsivel való felszálláskor is ezt érzem, aztán a para szépen elmúlik. :)
hegy4.jpg
Mindenesetre Marci kezébe nyomtam a gépet, hogy fényképezzen, amíg megnyugszom. Nem nagyon sikerült, mert ez a két ronda pasi végig zrikált, hogy szálkás a drótkötél stb... engem meg vert a víz piszkosul. Gyalázat, mennyit repültem már, és ez mégiscsak egy kis fütyi sífelvonó! :) Bár, ha belegondolok manapság a liftben sem érzem jól magam.... :)
hegy5.jpg
hegy6.jpg
hegy7.jpg
hegy8.jpg
Leírhatatlan, fantasztikus látvány ebből a magasságból a tó!
hegy9.jpg
Közeledik a hegytető...
hegy10.jpg
hegy11.jpg
A felső állomás..
hegy12.jpg
Érdekes ez a szerkentyű, pedig roppant egyszerű elven működik...
hegy13.jpg
Váó! Ez annyira jó, amikor elindul a tátongó mélység felé!
hegy14.jpg
hegy15.jpg
Ez a nézés! Itt is valami ugratás ment.... :) Ja és persze hegyen papucsban.... az edzőcipőm pedig lent röhögött a kocsiban. Ez az én szórakozott formám! Nem magas csak szőke... :)
hegy16.jpg
hegy17.jpg
Rengeteg siklóernyős volt felettünk. Na az még egy jó buli lehet! Ha pasi lennék és fiatal biztos kipróbálnám. Sőt, létezik siklóernyőzésben tandem repülés, talán azt még bevállalnám. :) Tóni régebben emlegette, hogy majd egyszer.... de szerencsére még nem jött el az az egyszer, és ennek én nagyon örülök. Most mondhatjátok, hogy gonosz vagyok, de nem gonosz, csak hülye aggódó anyuka! Marhaság tudom, a földön sokkal több baj érhet egy embert, mint a levegőben.....A motorozástól is féltem a fiúkat....
hegy18.jpg
Itt a hegyen bármerre néztünk minden a gyerkőcökről szólt. Különféle ügyességi pályák, játékok, kalandpark, még mini motoros pálya is volt.
hegy19.jpg
Lefelé még egyszer kiélveztem a látványt, kattintgattam a gépemet szorgalmasan....
hegy20.jpg
A két humorzacskó! Most sem hagyták ki az élcelődéseket.....viszont a para már elmúlt :P
hegy21.jpg
Milyen szupi lenne szilveszterkor itt búcsúztatni az ó évet! Kicsit becsípve éjfél körül felülni egy üveg pezsgővel és fent meginni a hegytetőn..... :)
hegy22.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr464725082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2012.08.22. 14:23:45

Gyönyörű hely, szuper képek, mint mindig :)
(Sajna én a tériszonyommal tuti nem ülnék fel :)
süti beállítások módosítása