2012.07.30. 16:20 | Szerző: -Ani-

Rengeteg sütés-főzéssel telt a hétvégém, de nem baj, örültem hisz együtt volt az egész család. Kicsit „sírós-picsogós” hangulatban voltam, ez így szülinapokon és szilveszterkor elő szokott fordulni velem. Nyaralni megyünk, megint nem leszek egy darabig net közelben, de majd utólag mindent bepótolok, fogok nektek mesélni remélem sokat, és sok fotóval. Most nyakamon a csomagolás, ezt utálom az egészben, valami mindig itthon marad. Ilyenkor robbanásig feszül a hangulat, dúlok-fúlok, el akarom tenni egy nappal későbbre az indulást, amikor aztán már bent ülök az autóban elmúlik minden dühöm, és kicsit szégyellem magam. Évek óta megfogadom, hogy legközelebb ez máshogy lesz, de képtelen vagyok megváltozni, mindig rajtam a csomagolási para, a feszültség. Időzítve teszek fel azért szokás szerint egy kis olvasnivalót, ha erre jártok barátaim, legyen miért megállnotok egy percre. Új olvasóimnak pedig ajánlom visszamenőleg négy év „termésében” való böngészést, olvasgatást. Még én is jól szoktam szórakozni, ha kicsit visszalapozgatom a blogom, vannak dolgok, amik már kimentek a fejemből, de itt újra eszembe jutnak. Megint jön a kánikula, aki strandra megy annak ajánlom szeretettel a következő receptet:

Van egy jó kis házi trükk a leégés ellen, amit kevesen ismernek, ez pedig a zöld tea.  Napozás
előtti reggel lefőzünk két filter zöld teát 0,75 liter vízben, vagy két kanál teafüvet és hagyjuk a vízben ázni amíg ki nem hűl teljesen. Mielőtt kimennénk a napra, előtte egy órával igyuk meg ezt a teát. Én is nemrég hallottam erről a receptről, ami érdekes módon működik, tényleg olyan mintha naptejjel kented volna be magad, erős antioxidáns hatásánál fogva a bőr sokkal jobban ellen áll a káros sugaraknak. Azért ez nem azt jeleni, hogy ki teríthetjük a bőrünket száradni, :) aszalódni a napra, csak óvatosan! Akinek szívproblémái vannak (nekem is) azok csak mértékkel, vigyázva fogyasszák, vagy inkább ne igyák a tea stimuláló hatása miatt. Jó és egészséges napozást kívánok!

SummerSun.jpg

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr114686933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása