2012.07.22. 20:11 | Szerző: -Ani-

Kis családomtól... Apcival az élen, egy csodálatos ajándékot kaptam. Amikor pénteken Tamás hazajött, azt mondta, hogy ő bizony nem vár egy hétig megkapom most az ajándékom, amit a nagyfiúkkal közösen vettek.
Á!!!! Nagyon örülök! Hm hazudnék, ha azt mondanám, hogy ezekről az edényekről álmodtam, az árát látva valahogy ez annak idején eszembe sem jutott. És most itt van, király! Szombaton rögtön ki is próbáltam...
delimano1.jpg
Ez valami fantasztikus! Órákig sütöttem benne a husit, ami máskor leragad, szörnyű, "három órás" áztatás, sikálást kíván a tepsi.... most pedig egy szalvétával végigtöröltem és kiöblítettem egy másodperc alatt a tepsit. :)
A wokkal ugyanez volt a helyzet, a sült zöldségekre oda sem kellett néznem, nem kellett agyon kevernem, hogy oda ne égjen, és a lényeg ép egy pici olajat vagy vajat kíván csak. Én rengeteg időt töltök a konyhában hétvégente, és nem mindegy milyen eszközökkel dolgozok. Áldás a jó szerszám.... most az edényekre gondoltam :) Itt a képen már használat után, olyan mintha új lenne....
delimano3.jpg
És még nagyon jó, hogy befér a konyhaszekrénybe, mert a nyelét össze lehet csukni... :)
delimano2.jpg
Ez itt nem a reklám helye.... de a hitelesség kedvéért azért mégis lefotóztam az alját. :)
delimano4.jpg
Még egyszer puszi! Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr214671572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2012.07.22. 20:18:49

Ez az Apci valamit nagyon tud ..inkább edényeket vesz,h többet lehess vele :)) Nincs ilyenem,de én is örülnék ilyen ajándéknak :) Használd egészséggel! :)És, boldogat ! :) pusszz

ildsisy 2012.07.23. 07:26:22

Imádom én is az újdonságokat. Rég vágyom ilyenre, ez a legújabb, nagyon tetszik! Aki imád sütni-főzni, az tudja igazán értékelni, melyik edény is a megfelelő... :):)

Törzsvendég:-) 2012.07.23. 15:22:05

Hú de klassz ajándékot kaptál!Szívesen elfogadnám én is.:)
süti beállítások módosítása