2012.06.25. 20:24 | Szerző: -Ani-

Hétvégén Balcsiztunk, fantasztikus volt a víz, pont olyan, amilyennek én szeretem, majdnem főtt halak úszkáltak benne. Remélem jövő héten, is ugyanilyen fincsi lesz. Múlt héten minden felé esett az eső, itt a villámláson kívül nem volt semmi, viszont ma mintha dézsából öntötték volna, annyira szakadt. Örülök ennek az esőnek, mert a nagy forróság után igencsak szomjazott a kertünk, ami a tikkadozás ellenére nagyon szép. kert.jpgImádom a kertészemet! Igen, Apci az! Szombaton leszüretelte a picike meggyfánk még kisebb szemű termését, meggyszörpöt készítettem ma belőle. No, nem lett sok, csak néhány üvegecske, de az is saját és tartósító nélküli. Mielőtt bárki megjegyezné, hogy milyen ügyi vagyok…. Dehogy vagyok! Az utolsó üveget akartam lezárni, amikor az kicsúszott a kezemből, a lábam előtt robbant szét a konyha kövön. Szerencsére semmi bajom nem lett, csak tetőtől-talpig ragadtam a konyhámmal együtt, és nem győztem mindenhonnan szedegetni az üveg darabjait. Felmosás kétszer, még fotóztam is közben mielőtt a szárazdunsztba tettem volna őket. Utána uzsgyi ki a zuhogó esőbe! Felfogjuk az esővizet öntözéshez, a csatorna a kútba van vezetve, viszont a terasz előtt hordóba folyik, és onnan egyelőre slagon vezetjük a kútba, rá kellett gyorsan a csapra csatlakoztatni a slagot, mert megtelt a hordó. Aztán még frissiben öntöztem a balkonládás és cserepes begóniákat, muskátlikat és az összes virágot a teraszon. Szupi volt kint, szétáztam, de roppant élveztem. Kalandjaim jó meleg zuhannyal, hajszárítással, majd a nagyfotelba süppedve egy jó kávéval végződtek. Ja és azért persze büszke vagyok arra pár üvegecske szörpire is. Jól sikerült nap volt a mai.

szörpi.jpg

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr434610892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása