2012.05.09. 22:07 | Szerző: -Ani-

A bazsarózsát mindig úgy ismerték, mint gazdagságvarázsló növényt. Bazsarózsa délszláv eredetű elnevezés, a pünkösdi rózsa elnevezés pedig a pogány római rózsaünnepek emlékeként maradt ránk, végül is mindkét név elfogadott. Az ókori görögök és rómaiak vadon termő fontos gyógynövényként tartották számon. Gyökeréből készült kivonattal gyógyították a sárgaságot, vese- és hólyaghurutot, reumát és más betegségeket is. No, csak maradjunk a gazdagságvarázslásnál! A késő tavasz a bazsarózsa ideje, most segítségül hívhatjuk varázslatos erejét. Elég egy csokornyi a lakásban olyan helyen, ahol gyakran látjuk – például konyha, ebédlő vagy nappali, és nem csak anyagi biztonságunkat tudjuk vele megalapozni, hanem erősítjük vele a család férfi (kenyérkereső) tagjait is, ráadásul az egész háznak szerencsét hoz. Éppen ezért, ha tehetjük, ültessünk belőle a ház bejáratához is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr564499270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suzildi (törölt) 2012.05.10. 09:52:01

De rég láttam közelről babarózsát! Szerettem gyermekkoromban, nagyon!
:)

egybaranyai 2012.05.12. 04:30:27

Gondoltam Rád,mikor láttam,h már nyílik ...nagyon szeretem én is :)
" Ani pünkösdije is virágozhat már " :))
süti beállítások módosítása