2012.05.08. 22:23 | Szerző: -Ani-

Ma kimentem "kertészkedni" egy kicsit.... amiből végül is öt óra lett. Hű, nagyon elfáradtam! Körbe mindenfelé akácfák-akácerdők vannak, most virágzanak és csodálatos illattal töltik be az egész falut. Madárcsicsergés, akác illat, napfény, mozgás.... igazi falusi wellness. :) Anyukám átjött és a kerítésnél sipákolt, hogy ez nem nekem való, bele fogok betegedni! Miért nem hívok valakit és csináltatom meg?! - Ugyan Anya! Egy kis gazolgatás, egyelés, spenót szedés még senkinek nem ártott meg, még kicsit le is barnultam, nem lesz itt semmi gubanc! - feleltem a sirámokra mérgesen. A spenót szedésnél bizony már jajgattam, bejöttem, letusoltam majd elfeküdtem mint egy gyalogbéka. :) Most fáj minden porcikám, remélem holnapra kutya bajom sem lesz. Már írtam róla, hogy a családban Apci a szenvedélyes kertész, és mindig teleülteti a kertet finomságokkal. Sosem szerettem a kerti munkát, én csak gazolgatni szoktam, mert sajnálnám ha tönkre menne Tamáskám munkája, és mert imádom ha szép rendezett a kertünk. :)

Saját spenót :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr564497217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.05.09. 08:15:50

Megéri a fáradtságot, mert a sok friss zöldség mindennél többet ér!!! De, azért csak óvatosan kertészkedj, néha kicsit le is kell ülni közben. :)

egybaranyai 2012.05.12. 04:27:59

Én meg azon filozofálok,de jó lenne egy nagy föld.:) Mindenfélével gazdálkodnék,szántanék-vetnék :)

-Ani- 2012.05.12. 16:29:08

@egybaranyai: Hááát meggondolandó.... szerintem. De sok embert az éltet.... azt mondják a munka, mozgás, fél egészség. :)
süti beállítások módosítása