2012.04.03. 12:00 | Szerző: -Ani-

Rég volt zene a blogomon...
Mind többször kapom magam azon, hogy Marc Anthonyt hallgatok, nem tudok vele betelni. Jennifer Lopez exe (ezt le kellett írnom, mert valakinek csak így ugrik be) egy fantasztikus hangú pasi, szerintem egy igazi latin macsó. Először csodálkoztam J. Lo. "mit eszik, evett rajta"..... de azt hiszem rájöttem, megértem. :) Egy gyönyörű dalt választottam a blogra, próbálgattam fordítani, (mert a Google és tesói smafu, nem elég hiteles) nekem megvan úgy ahogy, nagyon szép, de inkább most meghagyom ezt a melót a nagyoknak.
:)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr674360209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyalbi 2012.04.03. 16:41:39

Örülök, hogy a Marc Anthony kedvelők táborában üdvözölhetlek! Annak ellenére, hogy ő egy híres nemzetközi sztár, hazánkban nem vagyunk túl sokan, akik ismerjük és szeretjük a dalait. Marc egy kicsit más, mondhatni hagyományosabb zenei irányzatot képvisel, mint a mai divatos előadók.
Amellett, hogy gyönyörű hangú énekes, megbecsült zeneszerző (most kapott zeneszerzői díjat!), és színésznek sem utolsó.
Egy csupa szív és lélek ember, aki nagyon komoly karitatív tevékenységet folytat, saját alapítványa van a hátrányos helyzetű gyerekek megsegítésére.
Ha a klipben tetszik a hangja, hát nézd meg valamelyik koncertfelvételét! (Madison Square Garden 2000, Vina del Mar 2009, vagy éppen Vina del Mar 2012). Azon kevesek közé tartozik, akik koncerten ugyanazt a minőséget nyújtják, sőt még többet, mint lemezen. Ő nem csak elénekli, hanem ELŐADJA a dalait, teljes mértékben átéli őket. Egy koncert vele - hatalmas élmény!
No és hogy mit evett rajta Jennifer Lopez? Bár egy picike, vékony ember - igen szuggesztív egyéniség. Ráadásul nagyon szórakoztató fickó, aki öt percet nem bír ki viccelődés nélkül. Nem véletlen, hogy JLo hét évig maradt mellette.

-Ani- 2012.04.03. 20:21:42

@nagyalbi: Köszönöm a fantasztikus kommentet! Mindent, megnéztem és elolvastam róla majdnem, amit a neten lehetett. Engem is elvarázsolt, jól éreztem ezek szerint, hogy jó ember, ezután még jobban szeretem! Megnézem az általad ajánlott koncertfelvételt... már alig várom! :)

nagyalbi 2012.04.03. 23:31:43

Ha bármi kérésed, vagy kérdésed van vele kapcsolatban (dalok, albumok, filmek stb.), írj nyugodtan! Rengeteg információval szolgálhatok róla, mivel egy rajongói oldalt szerkesztek a Facebookon (www.facebook.com/marcanthonyfanclubhungary), és napi kapcsolatban állok külföldi rajongókkal is. Olyan kis kincseket is őrzök tőle, amiket ma már nem, vagy csak nehezen találsz meg a neten. Szóval, ha még jobban bele akarod ásni magad a zenéjébe, keress meg nyugodtan! :-))

nagyalbi 2012.04.03. 23:35:58

@-Ani-: Bocsi, az előbbi bejegyzés természetesen válasz a Te válaszodra! Csak elfelejtettem ráklikkelni a kis zöld nyilacskára. :-))

-Ani- 2012.04.04. 21:15:26

@nagyalbi: Köszönöm élni fogok vele! Szerettem volna csatlakozni a facebookon hozzátok.... nem elérhető... ha begépelem akkor sem műkszik a link... :)

nagyalbi 2012.04.04. 21:47:58

@-Ani-: Nem tudom, mi lehetett a gond. Én az előbb néztem, simán bejött. Próbáld újra, hátha csak valamilyen időleges zavarról van szó! Esetleg próbáld simán Marc Anthony Fan Club-ként keresni a Facebookon, vagy a Google keresőjében!

-Ani- 2012.04.05. 19:19:24

@nagyalbi: Már csatlakoztam! Sikerült! :)

nagyalbi 2012.04.05. 22:08:42

@-Ani-: Igen, láttam. Küldtem is egy üzenetet Neked a Facebook oldaladra (saját nevemen, mert Fan Clubként nem engedte), meg egy linket. :-))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2012.04.09. 19:11:31

Jó hallani, illetve olvasni, hogy milyen felelősségteljes ember ez az Anthony. Milyen helyesen gondolkozik az életről és a lehetőségeiről. A szám szép, bár nem stílusom, de a zene is, a klip is tetszett. Köszi, Ani!
süti beállítások módosítása