2012.04.02. 19:27 | Szerző: -Ani-

Ettől féltem én, hogy itt a tavasz és beindul a motor őrület! A tavalyi robogót már kinőtte a gyerkőc, ezért a szülinapot kihasználva (mégis legyen neve a gyereknek) elmentünk motort venni szombat délelőtt. Nekem a komolyabb robogók tetszettek és a túra motorok, persze kit érdekel az én véleményem, ha ilyen komoly férfias dolgokról van szó! :) Féltem a gyerekeket, nekik viszont a motor az "szerelem". Apci is szeret motorozni... Remélem nem akar magának is motort venni... :) Én inkább megtanulnék repcsit vezetni az biztos, mint motort! :)

Megvettük a Rijeu sport mocit, amit aztán Apci hozott haza, én szépen követtem....

Marci nagyon örült! Délután Tóni is hazaérkezett egy kis autó pucolgatásra, és persze mint öreg motoros, instrukcióival segített Marcusnak az indulásnál....

de előtte persze kipróbálta, itt még csak a kertben....

Nem is tudom Marci hány órakor ült fel paripájára, de késő estig nem láttuk, csak a motor hangját hallottuk néha, amikor elhúzott a ház előtt. :)

Tóni autója suvickolása közben nem győzte Bandit "lerázni", egy kis takarítás, egy kis Bandi simogatás, vakargatás... :)

Gábor Orsikájával leugrott hozzánk délután, és fiókám isteni finom fagyit hozott, amit ő készített. Gábor szakács, de cukrászként is remekelt nem egyszer, fantasztikus türelme és ügyessége van a sütéshez. Nem tőlem örökölte! :)
Gránát almával díszített gyönyörűség, az íze... az íze... nagggggyon finom! :)

Azért még beteszek ide egy jó kis mocis képet.... ez a jármű már nekem is tetszik! :) Tóni fiam "Alpok járó" mocija.


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr574358411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2012.04.03. 20:11:27

Majd egyszer hazamegyek Bandit fürdetni és közben majd cirógatom az autóm:) Jut eszembe, motorozni akarok, gyorsan meglesz az a műszaki és már gurulok is:)
süti beállítások módosítása