2012.03.31. 16:51 | Szerző: -Ani-



Marci szülinapra nem „cukrászdai”, hanem „anyaféle” túrótortát kért. Tegnap el is készítettem. Még régebben Gyöngyitől kaptam a receptet, aztán azt átírtam Anicska szájízre, azóta a családom kedvence. Készítettem róla néhány fotót, és mondtam Apcinak felteszem a blogra, erre ő azonnal azt javasolta, hogy írjam le nektek a receptet, hátha megtetszik és fogjátok tőlem kérni.
Rém egyszerű, és nagyszerű, nem hízókúrás, bármilyen gyümölccsel elkészíthető.

10 dkg Rama margarint ízlés szerinti cukorral ki keverünk (én 5-6 púpos evőkanállal szoktam), hozzákeverünk 50 dkg túrót és egy hidegen elkészíthető Dr Oetker vaníliás pudingot, természetesen az ebből készült vanília pudingot. Hozzákeverünk apróra összevágott gyümölcsöt, én banánt, ananászt és narancsot tettem, és belereszelünk egy citrom héját.

Egy kapcsos tortaformát célszerű folpackkal kibélelni, mert ebbe öntjük az édességet.

6 dl tejben feloldunk 2 csomag Horvát Rozi zselatinport, felforraljuk, majd hidegvízbe állítva kevergetve lehűtjük.
Ha kihűlt, és elkezd „húzni” azonnal a túróhoz adjuk, majd beleöntjük a tortaformába. Mint a villám, olyan gyorsan kell dolgozni, mert gyorsan köt.
A tetejét kirakjuk gyümölccsel, majd mehet a hűtőbe.

Tetejére Alsa gyümölcskocsonyaport elkészítünk a tasakon leírt instrukciók szerint, majd ugyanúgy vízbe állítva lehűtjük, mint az előbb a zselatint, és végül a tortára öntjük. Két óra pihenés után már fogyasztható, de nem árt neki, ha legalább egy éjszakát a hűtőszekrényben tölt. Lekapcsoljuk a formát, óvatosan lebontjuk a frissen tartó fóliát, és mehet a tányérra.
/képek a továbbra kattintva/

Itt már benne van a túróban a gyümölcs, mellette a tányéron az, ami a torta tetejére kerül..

Mehet a hűtőbe jó néhány órára..

lebontottam a kapcsos tortaformát...

így néz ki felvágva

fincsi :)





A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr254352284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2012.03.31. 20:14:50

hű, ez nagyon jól néz ki! szeretem az ilyen típusú tortákat, még az is lehet, hogy kipróbálom, a sütés úgysem nagyon megy :-D
Isten éltesse a "kis"nagy fiadat!

jenever 2012.04.01. 17:40:32

Jöttem leírni a receptet :)

-Ani- 2012.04.02. 19:24:01

@ditlzon: Köszi Szoszó! :)
@jenever: Meglátod milyen könnyű elkészíteni, és fincsi! :)

egybaranyai 2012.04.04. 19:30:25

Szépséges !:) Csináltam már én is ,de a Tiéd jobb :)

-Ani- 2012.04.04. 21:21:23

@egybaranyai: Köszi! Én pedig a csokitortádat csípem... Nekem a csokitorta a mindenem! :)

egybaranyai 2012.04.05. 04:44:51

@-Ani-: Köszi! :) Legjobban én is azt szeretem :) Múltkori lúdlában is isteni volt :)
süti beállítások módosítása