2012.03.06. 22:02 | Szerző: -Ani-



"A távollét csökkenti a közepes szerelmet - gyarapítja az erőset, mint ahogy a szél kioltja a lámpát, de szítja a tüzet."
/Francois de La Rochefoucauld/



"Minden tűz kialszik egyszer, de az ember megmarad, hogy újra és újra tüzet rakjon, és meglássa benne a saját örömét vagy bánatát."
/Fekete István/



Ma készítettem ezeket a képeket a tűzről..... szerintem nagyon jók lettek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr974294151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2012.03.07. 22:08:27

Lenyűgöző ennek a szép energiának a lobogása, áramlása. Ide linkelem az egyik kedvencemet, szerintem jó képeket találtak hozzá.
www.youtube.com/watch?v=aJHUGyD8waY

jazoli 2012.03.08. 14:22:13

Szebb képek, mint a lánglovagok.hu-n :)

-Ani- 2012.03.08. 14:44:05

@jenever: @zoltan1:@jazoli: Köszönöm! A kandallóban fényképeztem, no nem bebújva.... csak kívülről. :D

szittyazoli 2012.03.10. 10:48:10

hálás téma, szép képek...
a "feketeistvánt" még nem ismertem. köszi érte.
süti beállítások módosítása