2012.02.10. 18:30 | Szerző: -Ani-

Valamiért megőrült az "oldaldoboz rendszer"! Javításra vár, mert össze-vissza van bennük minden. Új admin felületen lehet csak szerkeszteni, egyelőre nekem nem megy....Mindjárt beleharapok a laptopomba! :) Addig oldalt, a "Cimkék" menüben az aninov-ra  kell kattintani és akkor megjelennek a novellák.....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr264090766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BartiMagdolna 2012.02.11. 08:29:19

Néztem én is, hogy: jééé, milyen furcsa. De, gondoltam, biztos másképp kategorizálsz mostanában. :P

-Ani- 2012.02.11. 10:48:57

@Vegi Manó: Juj, kész ciki! De ez a bog.hu hibája volt, szerintem a folyamatos átállás miatt. Félek az új rendszertől, de majd azt is megtanulom! :) Tóni este megcsinálta, most újra jó! :)
süti beállítások módosítása