2012.01.26. 07:00 | Szerző: -Ani-



Bizony, bizony.... Immár négy éve blogolok.
Itt kezdtem 2008 január 26.-án:
szerintem
Aztán áprilisban ide költöztettem a blog.hu-ra. Ez a 905. bejegyzésem.
Sokszor megfordult a fejemben, hogy abbahagyom, de nem vitt rá a lélek. A blogolás szép lassan belopta magát az életembe, megszokássá vált, szeretem. Jó pár barátra leltem itt, őket is szeretem, és néhány nap kihagyás után, nem csak az írás, vagy a blogok olvasása, hanem a blogbarátok is hiányoznak. Imádom a kommenteket, olyankor szárnyakat növesztek, és akkor is ha visszatér egy-egy régi olvasóm, és ír egy pár jó szót nekem. Jól esik a statisztikát bújni, és látni, hogy nőtt az olvasóim létszáma, hogy más országokban is kattintanak erre az oldalra, azt hiszem ez a "blogger narkotikum". 

- Ne kérdezd, hogy miért írok, magam sem tudom.... csak úgy... beszélek hozzád..... megosztom veled azt, ami tetszik és azt, ami nem...... jól esik és kész! :)
- Köszönöm, hogy olvasol, hogy esetleg kitetted a blogom a linkfaladra, hogy érdekesnek tartasz, hogy érdekel az életem! :)

Címkék: blog szerintem  |   | 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr923741754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.01.26. 08:12:25

Boldog szüli napot drága Anikám!!! Ennyi év óta is szeretem olvasni a blogod!!! Írj minél többet, sok puszi neked!!! :):)

Törzsvendég:-) 2012.01.26. 08:31:21

Nem is tudom mióta olvaslak,de elárulom napi rendzserességgel teszem.Felüdít,feltölt jókedvre derít,szóval köszönet az írásokért.Jó ide betérni.Hát így hírtelen ennyit tudnék szólni így ismeretlenül.
Kívánok jó egészséget és még nagyon sok bejegyzést.

-Ani- 2012.01.26. 18:32:51

@ildsisy: @Törzsvendég:-): @csacse: Köszönöm, és nagyon örülök nektek! :)

jazoli 2012.01.26. 20:40:31

SZERINTEM jó vagy:) Gratulálok!

jenever 2012.01.27. 15:01:11

Nagyon szeretem olvasni a blogodat, nézegetni a képeidet!
Boldog blog-szülinapot!!! :)

egybaranyai 2012.01.29. 05:13:07

Szerintem is folytasd! :) Jó olvasni Téged,Ani! Még sok-sok 4 évet ! :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2012.01.29. 19:40:15

Sok boldog szülinapot még neked, Ani!
Jó a blogod, és te is az vagy. Sok sikert!

-Ani- 2012.01.30. 19:24:14

@zoltan1: Köszi, és neked is puszi! :)
süti beállítások módosítása