2011.11.30. 21:25 | Szerző: -Ani-

Gábor szomszédnénije, Irénke megkérdezte tőlem, hogy van-e dióm. Mondtam, nincs vagyis egy kevéske csak, amit egyik barátunknál szedtünk. Nem telt bele egy óra és Irénke ismét ott volt a boltban, és letett a pultra egy nagy zacsit, ami telis-tele volt gyönyörű, pucolt dióval. Több mint két kiló, álomszép, finom dió és csak úgy szeretetből kaptam! Annyira jól esett! :)
Itthon gyorsan lefotóztam. :) Ugye milyen szép? :)

És ettem is belőle egy kis mézecskével, nagyon finom! :)

Olyan jó érzés... mennyit dolgozhatott vele....
Elmondta, hogy nagyon szeret, és én mindig kedves, figyelmes vagyok hozzá.... ez is nagyon jól esett... :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr933427120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

junik 2011.12.01. 00:03:23

Így karácsony tájékán, kis üvegben, pár szem dió, mézzel nyakon öntve szép ajándék. Annak, aki megbecsüli.
:-)

Szép napokat!

egybaranyai 2011.12.01. 17:34:10

Ilyen szomszédot szeretnék...persze,ahhoz olyan kedvesnek kéne lennem,mint Te :)Tavaly kaptam a földszinti szomszédasszonytól,de már nem vagyok népszerű:D Tettem róla,akaratomon kívűl...máshol sem vagyok népszerű,(kicsit bekukk ide-oda):)

-Ani- 2011.12.01. 17:53:59

@junik: Neked is szépeket! @egybaranyai: Nem lehet az ember mindig kedves, én is vagyok néha morcos.... úgy látszik nem veszik észre :D
süti beállítások módosítása