2011.11.19. 22:02 | Szerző: -Ani-

Annyit hallottam Bori nagymamájának pirított kenyérkockáiról, hogy úgy döntöttem én is gyártok a krémleveseimhez. Nagyon jól sikerült, a héten kétszer is jól jött, a zelleres burgonyakrém leveshez és a fokhagymakrémleves is fincsi volt vele. De Marcival csak úgy önmagában, üresen is ettük, rögtön kijelentette százszor jobb a bolti dobozosnál. Két üveggel készült..... már csak egy van :)

Egyik nap irodává varázsoltam az ebédlőasztalt, mivel Marcus a "nagygép" elől kiszorított, és nyomtatóra úgysem volt szükségem... megoldottam. A lényeg, hogy semmi értelme nem volt, mert a gépemen valamiért nem indult a scan program. Dühömben fotóztam..... a környezetet is :)

És mi van ott a kábelek közt kis tálban? Nem töpörtyű...:) bár az sem rossz lila hagymával, az ott egy kis datolya és füge. Kell a cukorszint rendben tartásához, ami a hivatalos ügyektől le-föl szaladgál. Jó a csokika is! :)

Tegnap a szomszédnéni hozott át egy tányér sörkiflit még melegen, hát az valami csoda volt! Rögtön le is írtam a receptjét, gondoltam babgulyáshoz tökéletes lesz. A babgulyás kénytelen volt tökéletes lenni nélküle délben, a kifli kicsit megkésve este nyolckor készült el mellé. :) Nagyon finom lett, nem szárad ki, szép nagyok, szóval..... el vagyok ájulva a kiflitől.... magamtól :) úgy látom Apci is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr703397006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mejaa 2011.11.20. 01:56:02

fincsiiii :) nagyon jól néznek ki!

nemiswan 2011.11.20. 05:41:54

Utoljára a medvehagyma krémleveshez csináltam kockákat,nagyon finom a krémlevesekhez:) Ügyes vagy Ani! Jól néz ki kiflikécske is:)

jenever 2011.11.20. 19:49:40

Hú, tényleg jól néznek ki a kiflicskék! :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.11.21. 08:46:56

babgulyás, sörkifli, nem akarsz rám főzni, illetve fiadnak fogadás? :))))

szittyazoli 2011.11.23. 20:59:48

Szívesen elfogadnám ezt kényszer dolgozószobát...Üsse kő ! a kaja is maradhatna.
süti beállítások módosítása