2011.11.06. 21:52 | Szerző: -Ani-

Gyönyörű idő volt tegnap és úgy döntöttünk idén is ellátogatunk a Márton napi vásárba, Szombathelyre. Tavalyelőtt már írtam itt a blogon róla: Mártonnapi vásár
Nagyon jó volt, bár a belépő és az árak szerintem kicsit húzósak voltak, de ezek egyáltalán nem szegték kedvünket, jól kibámészkodtuk magunkat. :)






























Apcitól kaptam "vásárfiát", mindig fázik a lábam, most is ez van rajtam "gépezés" közben. Nem csak tök cuki, hanem isteni meleg is! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr943359615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása