2011.09.20. 08:00 | Szerző: -Ani-

Szekrényt rámoltam.....
Rámolás közben, kezembe került "nagybaba" az első babám. Még meg sem születtem, amikor anyukám egy kolléganőjével Kanadából hozatta a nagybabát. Szóval nálam majdnem egy évvel idősebb. Mindig imádtam, talán nyolc éves lehettem amikor kaptam nagybabának gyönyörű babakocsit, rugdalózót, gumibugyit, cumisüveget. A Nagymama varrt a babakocsiba szép csipkés párnát, tükörpaplant, és úgy tologattam a kocsit az utcában naphosszat. Később Gabi és Tóni rugdalózóját adtam rá, és úgy zártam a szekrénybe. Most éppen Tóni rugijában pihenget, egy csipke takarón, nehogy poros legyen, az én édes nagybabám. :)

nagybaba, aki most jaj... juj.... nem tudom leírni hány éves.... nagyon kerek...huh!

velem, amikor én még kislány voltam..... :)

és itt van a rugi igazi kis gazdáján, Tónikán Gáborkával

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr473239664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.09.20. 12:36:38

De édes babád van!!! Én is babás voltam, úgy hívtam, kérem a kisbabámat... és felnőtt fejjel, én buta, leakartam mosni az életem első és legkedvesebb igazi nagy pólyás babáját... és elázott a feje. :(:( Az én rózsaszínű rugdalozómban volt mindig, olyan gombolós... mindenhova vittem magammal. Csecsemő nagyságú volt... így már nincs meg!!! :( Emlékszem, nekem is volt babakocsim, ennek a babának, párna, kis paplan, minden... Nagyon szép emlékek ezek!!! Hiába, Anikám, mi sokban hasonlítunk egymásra!!! Puszi neked!!!

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.20. 12:47:44

na ebből az utolsó képből kellene csinálni egy ugyanilyet, csak most. hatalmas kultusza van ennek a neten. Ugyanez a póz, ugyanazok a szereplők, csak 20-30-40 évvel később. Vicces és óriási ötlet. Próbáljátok ki :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.22. 11:00:51

Ó az emlékek! Hogy el lehet nosztalgiázni felettük. Az enyémek még kicsik, még kevés az emlék. Majd amikor ők is kirepülnek! Aranyos kislány voltál.
süti beállítások módosítása