2011.09.15. 23:38 | Szerző: -Ani-

Tegnap este lefeküdtem egy tálacskával, amiben egy kifúrt paradicsomba dugtam az ujjamat, a népi gyógyászat szerint ez segíthet. Elég fegyelmezetten aludtam el, semmi nem lett paradicsomos. :) Hajnalban vizes borogatással folytattam..
Reggelre egy kicsit jobban nézett ki. Úgy gondoltam nem kell doki, elmentem Sárvárra vásárolni, ahol rátaláltam a tegnapi csokira, vettem egy "csokorral" :) sőt még egy darab ritkaságra is leltem, egy szülinapos kiadásos dunakavicsosra. Viszont a falu határában volt egy kis kalandom, egy fekete cica sétált át előttem, nem voltam rest megfordulni, vagyis csináltam egy kis kört, amitől anyukámnak égnek állt a haja. Nem baj, megnyugodtam, babona letudva, különben is én már csak ilyen vagyok! :) Aztán szép lassan az ujjam megint nagyon csufira dagadt, lilult és lángolt, Sárváron a gyógyszertárban Kalciumot javasoltak, és mielőbb orvost. Az orvos ráér..... Még mindig fáj, de nem annyira, kicsit dagi, de nem annyira, szerintem még egy kis borogatás, fájdalomcsillapító csokizás :), optimizmus, és aztán minden rendbe jön. :) No, egye fene, bevallom, semmi kedvem a dokihoz, talán azért mert kicsit félek, de meg azért mert tudom, érzem, hogy a szervezetem erős és legyűri majd a bajt. :)
Zoltán imát ígért.... azt hiszem ideért..... még egy kicsit én is hozzáteszek..... és nem lesz semmi baj....
itt a "gyógycsoki" hegyem :) azt hiszem egy ideig elég lesz :)

 

Címkék: blog szerintem saját fotók  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr543230825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2011.09.16. 06:05:56

Simán elmehetnél a Tibi csoki reklámarcának:),tegnap vettem én is a Spárban:),még nem kóstoltam meg,tartogatom,elvermeltem.
Gyógyulást az ujjadnak.Anyának egyszer egy halszálka szúrta meg,iszonyatosan ronda volt,mi is próbátunk rá mindefélét,hagyma,paradicsom,tetrán kenőcs,nagynehezen rendbe is jött.

-Ani- 2011.09.16. 08:16:41

@Törzsvendég:-): Köszi, az ujjam szebb így reggel megint, szerintem én is megszúrhattam, vagy csípés. A könyv nagyon jó! Valószínű én is beszerzem. :) Már egy csomó könyvecske várakozik, a téli jó kis kandalló előtti, nagy fotelba süppedős olvasgatásra. :)

BartiMagdolna 2011.09.16. 12:35:39

Remélem, hamarosan jobban leszel. Ez a rengeteg csoki biztosan segít. Semmiképp ne várd meg velük a téli süppedőt, mert akkor sokáig itt is maradnak, csak egy kicsit átalakulnak. :P

jazoli 2011.09.17. 22:50:51

Én kihagynám az orvost.
Bezzeg a csoki - az jöhet! Manapság nálunk a bonbon-MEGGYES Carte Dor a sláger, ajánlom figyelmedbe:)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.18. 14:21:01

Nálunk már régen orvosnál lennénk. Lennék. Talán vesztemre. Ima természetesen megy (főleg ha olvasom, hogy bízol benne és igényled. Had fejlődjön a hitünk.
süti beállítások módosítása