2011.09.08. 22:48 | Szerző: -Ani-

Tegnap Szombathelyen voltam. Sütöttem négy szép nagy pizzát, vittem a gyerkőceimnek. Jó, hogy Tóni ott van Marci közelében, helyettem is vigyáz egy kicsit az öccsére. Marci sűrűn látogatja a bátyót és ez engem nyugalommal tölt el. No, nem csak a pizza futárkodás volt a cél, Tóni kedvesével, Borival volt egy beszélgetős est a Cafe Freiben. Aranyos, tehetséges lány, akit ha megismer jobban az ember, tuti, hogy megszereti.
Itt megnézheted a képeit:
Bori fotók

Büki László cikke és képei a beszélgetésről a neten

Bori blogja

És néhány kép Tónitól:




Roppant jól éreztem magam, jó kis este volt! :)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr643212592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.09.08. 23:33:22

@csacse: :) és közben azt is hallottátok, hogy szürcsöljük a szívószállal a kávét az asztalnál. :D

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.14. 13:48:39

Érdekes lány lehet ez a Bori. Tetszik a bátorsága.
süti beállítások módosítása