2011.08.31. 07:00 | Szerző: -Ani-

Hát eljött ez a bizonyos nap... Marci középiskolás lett, és kollégiumba költözik Szombathelyre. Egész este csomagoltunk. Anno két fiúval már végigcsináltam, de az már valahogy feledésbe merült. Pedig akkor is aggódtam, szomorkodtam, végül megszoktuk, kibírtuk. :) De ez most a legkisebb csóka! Ki fogja ezentúl rendbe rakni a tanszereit? Ki fogja hegyezni a ceruzáit, felügyelni mindenére? Ki ad neki jó éjt puszit? Jaj nekem!
Tegnap reggel éreztem az első facsarást a szívem körül, amikor Nagy Ildikó glosszáját elolvastam az újság első oldalán.

"Nem, nem lesz elég ez az egy bőrönd. Tudod, kicsim, most már ott fogsz élni. Be kell rendezkedned, hogy minden kéznél legyen. Inkább most vigyük el, az autó elbírja, ne a vonaton kelljen cipelned. Persze, viheted a kistévét, a tükröt, meg a kenyérpirítót is. Nézd, mit találtam! Ezt a képet akkor csináltuk, amikor iskolás lettél, elsőbe mentél. Tizenhárom éve. Most megint elmész, de egy kicsit messzebb. A pillangós ágyneműhuzatot tettem oda, óvatosan csomagold ki! Beletettem egy fényképet. Gondoltam, ha hiányzom.... Gyere, sírjunk egy kicsit! Aztán induljunk. És várjuk a pénteket....."


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr763191948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.08.31. 08:43:25

hű ez jó lett, ezt a kenyérpirító, ágyneműhuzat, gyere nézd mit találtam szentháromságot anyu is mindig eljátszotta, én nagyon vártam a kirepülést, ők annyira nem...de előbb utóbb ez is eljön, és ez így jó:)

jazoli 2011.08.31. 23:07:21

Kemény a fiús Anyák élete:)

BartiMagdolna 2011.09.01. 16:07:08

Együttérzek Veled. Nem lesz semmi baj. :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.03. 19:11:08

Hm. Megható ésszívszorító. Ugyanakkor szükséges.
süti beállítások módosítása