2011.08.18. 00:01 | Szerző: -Ani-

Tamáskámnak angliai barátja írt levelet. Az anyukámnál tárolja az autóját, ezzel kapcsolatos volt a levél mondanivalója. Apcinak nem volt kedve a gép elé ülni így kérésére megnyitottam. Gondoltam nem kínlódok én a felolvasásával, ezért mi sem egyszerűbb, fordítsunk akkor a „jó öreg Google fordítóval” és beillesztettem a szöveget, aztán hülyére röhögtük magunkat rajta.
”Én tervezi, hogy jöjjön, hogy vegye fel az autót anyád gyalogsági lézerfegyver, s garázs….”
No, hát elképzeltem anyámat mint gyalogsági lézerfegyver….. vagy lézerfegyverrel. :) Szóval nagyon megszaladt... Ez valamivel hatékonyabb, mint a gyalogsági energiaököl, és a Birodalmi Gárda is használja nehézfegyveres rajokban. Hogy mik derülnek ki, így utólag, családon belül! ;) Büszke vagyok Űrgárdista mamuskámra!  

Címkék: blog vicc vicces szerintem  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr803161462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.08.18. 20:57:09

Honnan szedted ezt a képet? Király, ide illik. Szerepjáték szab könyvből?
süti beállítások módosítása