2011.07.30. 18:58 | Szerző: -Ani-

Tegnap egy rohanás volt az életem. Igazság szerint úgy volt, hogy ma indulunk egy hetes Magyarország túrára. A legkisebb fiókánk miatt választottuk a pihenés eme formáját, hogy ismerje meg Aggteleket, Hortobágyot és még egy pár szépséget hazánk másik fertályáról. Itt a faluban tegnap kezdődött a Rák Fesztivál, vasárnap estig amatőr együttesek, rajongóik, és rengeteg fiatal részvételével. Ezért Marci kérésére csak holnap indulunk, ami nem is baj, mert nincs jó idő, és mint mindig úgysem értem magam utol, így még nyertem egy napot. Ráadásul ma éjfélkor jár le egy „aukció”, meglepi lesz a kép, amit szeretnék én hazahozni. Több infó egyelőre erről nyista, mert olvassa az érintett is…. És akkor hol a meglepi?! :) Szegény kiscicám, akit a héten kereszteltem és a Krisztofóró nevet kapta, nagyon bágyadt, úgy fest, mint aki beteg. Remélem nem lesz baj, Anya itt lesz és vigyáz rá. Olyan aranyos a Bandi kutyus, ott ül a karosszék előtt, ahol a cica alszik és egész nap aggódva figyeli. Ma este még kinézünk a mi kis a falunkba,(bár szemerkél az eső) magunkba szívni egy kis fesztiváli hangulatot, viszem a gépem, és ha az idő is engedi, készítek egy-két hangulat fotót, amit majd fel is teszek. Kedves olvasóim, akik a héten dolgoztok, ne hajtsátok túl magatokat, és azért élvezzétek a nyarat, ne feledkezzetek meg magatokról, szeretteitekről és az élet megannyi szépségéről! Akik szabin vagytok, nyaraljatok jól, pihenjetek kiadósan és aktívan, fedezzetek fel mindent, minden jót magatokban, társatokban és amerre jártok. Pusszantás hegyek! :)

Megjöttem a fesztiválozásból, jól éreztem magam, és elég rossz képeket csináltam.... :)








Címkék: blog szerintem  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr933112521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.07.30. 19:53:02

bár lehetne élvezni a NYARAT, de egyenlőre a júliusi őszt "élvezzük"..

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.07.31. 07:32:51

Jó kirándulást! Jó ötlet ez az ismerd meg hazádat dolog.

Törzsvendég:-) 2011.07.31. 10:12:14

Mi jövő héten megyünk túrázni,Pásztó-Ágasvár-Gyöngyös útirányon át,péntek-szombat.Takarónk a csillagos ég:) vagy még ki tudja.Jó kirándulást:).l

nemiswan 2011.08.01. 05:07:05

A képek valóban nem a legjobb minőség,de azért a hangulat átjött:) Jó túrázást Nektek ! Én dolizom,úgyhogy morgós vagyok :) pusszz

jenever 2011.08.01. 06:07:55

Jó utat Nektek, várjuk a fényképes beszámolókat! :)
süti beállítások módosítása