2011.04.01. 00:05 | Szerző: -Ani-



Svájci spagettitermés.
A BBC "Panoráma" című hírműsorában 1957-ben bejelentették, hogy a gyenge tél és a rettegett spagettizsizsik kiirtásának köszönhetően a helyi parasztok legnagyobb örömére nagyon jó volt a svájci spagettitermés. A hírt a televíziós bejátszás kísérte, ahol a svájci parasztok fákról húzzák le a hatalmas spagettiszálakat. A híradást követően nézők tömege érdeklődött arról, hogyan kell spagettifát ültetni. A kérdésekre a BBC diplomatikusan csak annyit válaszolt, hogy "tegyünk egy szál spagettit paradicsomszószba, és reméljük a legjobbakat." :)
/hvg.hu/




A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr182788785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2011.04.02. 09:53:59

A helyi médiában olvastam, hogy manapság még tréfálkozni sincs kedve az embereknek. Az átlagnak. Ne legyünk már átlagosak:)
Én megvicceltem, aki hagyta magát...

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.04.02. 15:00:19

Hát ez király volt! Ezért jövök ide mindig szívesen: kikapcsol, szórakoztat, időnként elgondolkodtat, és mindig feltölt.

szittyazoli 2011.04.03. 12:05:49

Nagyon nagyot durrant - ha még emlékeztek rá - Olajfalók (Ropáci) 1987-ben készült csehszlovák áldukemtum film is.
hu.wikipedia.org/wiki/Olajfal%C3%B3k

-Ani- 2011.04.03. 14:36:39

@szittyazoli: Tök jó! Nem emlékeztem rá... :)

Atom · http://atom.blog.hu 2011.04.05. 09:37:51

Szakközép suliban amikor azt mondtam, hogy hétvégén sok munka lesz otthon, mert szüreteljük a tarhonyát, akkor a körülöttem lévő fél osztályból csak egy embernek volt gyanús, de ő sem mert rögtön visszakérdezni:)
süti beállítások módosítása