2011.03.05. 22:30 | Szerző: -Ani-

Anya kedden ünnepelte a 68. szülinapját. Fenéket ünnepelte! Amilyen hiú, és amennyire jól tartja magát, inkább nem foglalkozik a szülinapjával. Mi szoktuk emlékeztetni, viccesen:
- Nahát ki ez a vénség?! Anya válasza: - Ó az már nem lakik itt, valami tévedés van a dologban! Ilyenkor jót nevetünk.
A nagy képek '61-ben készültek

A Hauer cukrászdában volt tanuló, ott fedezte fel egy fotós, hogy milyen szép keze van, a Bambi reklám plakátján ő fogta az üveget.


Helyszínek a Városliget, Hősök tere stb...



Soha nem dohányzott, az apukám sem, szerintem a cigi a kezében csak a poén kedvéért van...



Nagyon szép lány ezeken a képeken, sokat nézegettem álmodozva kiskoromban a fotóit, szerettem volna hasonlítani rá ha nagy leszek :)



'61-ben ismerte meg az apukámat, aki nála 12 évvel idősebb volt.


Még abban az évben hozzáment feleségül ehhez a sármos 30 éves pasihoz. Olyan szépek voltak, hogy nekik nem is lehetett más csak egy ilyen szép gyerekük, mint én... :)))



Ezen a vegyes képen két helyen is ott vagyok a pocakjában. Állítólag sokat szenvedett, mert hízott velem néhány kilócskát, amit persze szülés után azonnal leadott.



Itt a sarokban az édesanyjával és bátyjával Fábiánnal van lefényképezve 50-ben. Nagyapám akkor hadifogságban volt. A kis képek közt egyiken épülő házunk alapján üldögélünk, ott már anyukám túl van egy halálos tüdővészen. Sokáig szanatóriumban kezelték, majdnem lemondtak róla, csak Apa nem, sok szenvedésen ment keresztül a gyógyulásért. Mindig azt mondja én tartottam benne a lelket, értem gyógyult meg, hiszen én vagyok az egy szem gyermeke, mindene. (szemem fénye csillag virága... szokta mondani) A jánoshegyi kilátós képen is látszik mennyire vékonyka. Nagyon szépen felépült, sőt annyira sikerült a gyógyulása, hogy visszamehetett a vendéglátóiparba,  ahol aztán a Hungária Grand Hotel három részlegének igazgatója, majd a Művész cukrászdában dolgozott, ez utóbbi révén rengeteg színészt és írót ismert személyesen. Végül a Zserbó cukrászdából ment nyugdíjba. Pár éve lehoztuk magunk után, boldog a közelünkben, jókat csavargunk, nevetünk, neki olvasom fel általában a készülő blogomat és az írásaimat, jó kritikus, és nagyon szeretjük egymást. :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr492713367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2011.03.06. 06:03:59

Tényleg nagyon szép a keze! És milyen jó alakja van :) Kicsit hasonlítasz rá,persze,hogy szép gyerekük születnek a szép párnak:) Az én anyukám is szép volt,még öregen is ..

ildsisy 2011.03.06. 08:08:08

Boldog szüli napot, jó egészséget anyukádnak!
Csinos, szép nő volt az anyukád! Gondolom, most is. Érdekes volt a kis életrajz amit írtál. És hasonlítasz anyukádra.
A Zserbóba mindig bementünk, de csak nézelődni, igaz kétszer ettünk is sütit... :)

BartiMagdolna 2011.03.06. 08:26:17

Isten éltesse sokáig! :) Nagyon szép. Jók ezek a régi képek.

Törzsvendég:-) 2011.03.06. 11:43:16

Nagyon szeretem ezeket a bejegyzéseket.Nagyon boldog születésnapot kívánok!Jó egészséget.

jenever 2011.03.06. 21:34:24

Nagyon boldog szülinapot kívánok! :)

2011.03.07. 18:04:24

Gratula Anyukádnak saját magához meg a lányához amiért ilyen jó a kapcsolatuk :)

-Ani- 2011.03.07. 18:30:29

Mindenki: Nagyon szépen köszöni az anyukám és örült a sok kedves dicséretnek!

jazoli 2011.03.08. 09:51:33

A legnagyobb kincs, ha ilyen jó a kapcsolat egy Anya és gyermeke között. Óvni kell. Meg kell becsülni az ilyen Anyukát, és természetesen a leányát!

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.10.10. 20:46:13

:) Tényleg szép anyukád van. Jó, hogy így egymás barátnői is vagytok.
süti beállítások módosítása