2011.02.24. 02:29 | Szerző: -Ani-

Aludni kéne. Éjjeli bagoly vagyok, bezzeg reggel imádok aludni, ilyenkor pedig sajnálom rá az időt, olvasok, neten kóborolok, tévét nézek, zenét hallgatok. Ja és persze írogatok. Körülöttem csend és nyugalom, senki és semmi nem zavar, megnyílik lelkem minden csatornája és írok. Itt van a nyakamon a határidő, le kéne adni a novellámat, és én csak vacillálok. Ezer meg ezer téma száguldozik a fejemben, skicceket írok, amit befejeztem, nem merem megnyitni, félek, hogy törölni fogok, mert én vagyok a magammal örök elégedetlen. Nemrég fejeztem be gyerkőcöm könyveinek bekötését, minden nap hozott jó párat belőlük, egyúttal be is pakoltam a táskáját, persze ő mindent kikészített. Végül is ma nyugis napom volt a tegnapihoz képest, nem vagyok egy kicsit sem fáradt. Egy kis ízelítő a tegnapból, úgysem szoktam ilyet írni: Reggel azzal kezdtem, hogy főztem három félét, ugyanis Szombathelyre készültem és ilyenkor Tónikámnak mindig viszek egy kis hazait. Közben lejött Gáborkám, megremegett a fakanál a kezemben, mégis csak egy szakács figyelte mit csinálok. Tóni szereti a paprikás krumplit, még zöldborsófőzeléket készítettem sok, sok petrezselyem zöldjével, és milánói makarónit. Ezzel letudva az itthoni kaja is péntekig. Aztán Anya beugrott pár percre, második szomszédom, amióta elhoztam Budaörsről én vagyok a társasága, általában viszem mindenhová magammal, hogy ne unatkozzon, együtt szoktunk jó nagyokat kirándulni, sétálni a környék erdeiben és a hegyen. Visszatérve… mielőtt Marci megérkezett tusolás, hajmosás, és még az epillátorral is végigrohantam a lábamon. Mert ugye én olyan vagyok, aki inkább kimozdul zilált frizurával itthonról, de a ruha alatt mindennek rendben kell lennie, számomra mindig az volt a legfontosabb, amit nem látnak, ha az tökéletes, akkor érzem jól magam a bőrömben. Gyereket megetettem, becsomagoltam mindent, felhívtam egy barátomat, hogy Sárváron leadok neki valamit, amit kikészítettem, szépen itthon is maradt. Félháromkor sikerült elindulni, Sárváron hipermarket bevásárlás, pénztárnál dupla lutz, a gyógyszertárban a blokk láttán egy leszúrt rittberger, és nyomás tovább Szombathely. Előttem tötyörgő metyüle, lekanyarodó sávban előztem, aztán eszembe jutott a hatvanrugós büntim, aminek most járt le az utolsó részlete, gyorsan visszafogtam a lovakat. (Húsz év alatt első büntetésem volt, gyorshajtásért.) Szombathely Vas Népe szerkesztőség Tónit felvettem, Marcit lepasszoltam neki vigye Julihoz, a fodrászhoz, addig én a boltnak vásároltam a Metroban. Vettem néhány magos zsemlét még Sárváron mert előző este óta nem ettem, hát 26 óra lett belőle, nem voltam egyáltalán éhes, és különben is megittam három jó hosszú kávét. Marcinak szuper lett a sérója, Juli bájainak varázsa alatt volt egy jó darabig, tényleg nagyon szép lány. Nem úsztam meg vásárlás nélkül, két méteres lassan a pici gyerekem, folyton mindent kinő. Takko-ban türelemjáték, málhás szamár szindróma, ruhákkal rohangálás, törött váll miatt mindent segíteni, vert a víz rendesen. Tóninál egy kis pihi, beszélgetés, amiből sosem elég, annyi mindent kellett volna még mondanom. Szombathely belvárosából este kikecmergés, Marcin fejhallgató, jó társaság, zene bekapcs, kamionok, végre Sárvár fényei, azt elhagyva az erdős részen egy édes kis őzike az útszélén, épp át akart menni. Este mindig óvatosan vezetek, csak picit kellett fékeznem, átment szépen az úton előttem. Marcinak nagyon tetszett, ilyenkor díjazza a vezetési stílusom. Gábornál bolti cuccokat kipakoltuk, majd irány haza. Autó kipakolása, kandalló tűzének felélesztése, van benne egy vízspirál, Apci tervezte, az fűti a többi helységet, a gázkonvektorok feladata így csak a temperálás. Bandi kutya, cicák megetetése. Apcival Skype-on megbeszéltük az aznapi dolgokat, ezután elpakoltam mindent, és megettem a két magos zsemlét. Marcinak vacsorát adtam, leellenőriztem a tanszereit, táskáját, majd beimádkoztam a kádba, mert ő is egy éjjeli bagoly lenne, ha hagynám. Végignéztem mit írtatok, a baráti blogokat, kicsit részt vettem a közösségi oldal életében is, majd fogalmam sincs hánykor én is lepihentem, de még az ágyban ha jól emlékszem valami filmet is néztem, de azt már nem tudom mit. No, azért itt a vége felé kitűnik, hogy elfáradtam, pörgök, pörgök, de néha tudomásul kell vennem, hogy emberből vagyok, ráadásul állítólag gyenge nőből. Reggel hatkor Marcit vidáman keltettem, útnak indítottam a suliba, na ezután van gáz, amikor csak lehet visszafekszem, és egy idő után elalszom, gyönyörű szépeket álmodom, és a legjobb részeknél fel kell kelnem, mert, mert fel kell kelnem! Balcsin jó nyáron, mert ott akár délig alhatok. És hétvégéken is, amikor itthon van Apci, akkor is jó sokáig tudok aludni. Hű elszaladt az idő rendesen, megyek álmodni szépeket! :)

Ez a klip csak azért mert ezt hallgattam most az írás végén, ez a dal mára az utolsó, és még nem vagyok álmos :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr52686620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.02.24. 06:10:15

Most ünnepélyesen megemlékeztem arról h több mint egy éve nem aludtam végig éjszakát ami enyhe eufemizmus arra h két-háromóránként kelek a gyerekhez :)

nemiswan 2011.02.24. 18:50:34

Húú,pörögsz ám ezerrel :) Olvastalak hajnalban,csak nem tudtam kommentelni ..én azt mondom,h az éjfél előtti idő pihentet.Nem tudok sokáig ébren lenni,de hajnalban bármikor felkelek .Mindig felébredek 2-3 körül,és kialudva magam.:)

bélla 2011.02.25. 01:42:05

láthasd a komment idejit én se alszom annikám, mi alkotóemberek igy vagyunk evvel...szép napot mára!

zsigmond.judit1974 · http://skypesuli.hu/hirek 2011.02.27. 19:53:35

Én is nagyopn pörgök.
Nem tudok aludni már egy hete, magamtól felkelek

-Ani- 2011.02.28. 17:01:28

@zsigmond.judit1974: Egy idő után pedig úgy lemerül az ember, hogy egész nap csak aludna. :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.03.04. 19:43:35

Nem semmi. Külön gratula azért a vízspirál dologért, ügyes lehet a férjed nagyon.
süti beállítások módosítása