2011.02.18. 01:04 | Szerző: -Ani-

A sulis bejegyzés után eszembe jutott egy csomó emlék arról, amikor én voltam iskolás. Le fogom majd írni, azt hiszem. Aztán elkezdtem a YouTube-on keresgélni azokat a dalokat, amikre nyolcadikban „klubdélutánokon” táncoltunk. A fiúk egy sarokban szégyenlősen pusmogtak és tömték magukba a parizeres, csemegeubis szendvicseket. Mi lányok táncoltunk… mit táncoltunk, extázisban vonaglottunk az orsós magnón szóló dalokra. Jaj de jó emlékezni! Itt felejtettem magam a gép előtt, és nem győzöm törölgetni a könnyeimet, még eláztatom a laptopomat. Hallgatom ezeket a régi dalokat, és kicsit megszakad a szívem. (Ugye mire jó az internet?!) Nyolcadik év végén már nem emlékszem milyen apropóból J.Strauss: Kék Duna keringőjét táncoltuk, kölcsönzői ruhákban. Akkor ismertem meg az első férjemet, Gábor a művelődési házban volt hangtechnikus, ő szolgáltatta a zenét. Ifjúsági klubba jártam, csak minél többet találkozhassak a fiúval, aki annyira tetszett. Istenem, azok az első discók az érdi művházban, alig vártuk a lassú számokat, hogy bíborvörös arccal, szerelmesen simulhassunk a szeretett fiú karjaiba. Ha azt az apukák látták volna! Csak én nem simulhattam ugyanis Gábor volt a discjockey. Nem táncolhatott velem, őrizte a hatalmas szalagos AKAI magnókat, tizennégy éves voltam, ő tizenkilenc. Otthon úgy tudták moziban vagyok, később fellógtam hozzá, amikor csak lehetett. Őrült, nagy szerelem volt. Mindig rohannom kellett haza, de sokszor egy kis késésért vállaltam inkább a büntetést. Ebből az időből van egy-két amatőr fotó. Ő lett a férjem, korai haláláig csodálatos éveket éltünk meg együtt.



Nyolcadikban ez volt a sláger... :)




 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr992669532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2011.02.18. 08:07:18

Hát ez olyan jó bejegyzés volt:),még több ilyet.:)Köszi

pizs (törölt) 2011.02.18. 12:59:09

Csodaszép megemlékezés ez a poszt!!! :)

nemiswan 2011.02.18. 19:00:17

Erre a zenére emékszem :) Igen,akkoriban így ment ..:)

2011.02.18. 22:23:52

Ez tényleg nagyon jó volt, úgy szeretek régi fotókat nézegetni :) még akkor is ha senkit nem ismerek rajtuk.
süti beállítások módosítása