2011.01.23. 18:57 | Szerző: -Ani-

Tegnap délután újra süti készítésre adtam a fejem. Gulyásleves mellé rizskoch volt vanília habbal, de Marci már egy jó ideje rágta a fülem, hogy süssek neki üdítős sütit, Mirinda szeletet, mert ő azt úgy szereti. Még sosem csináltam, gondoltam lesz, ami lesz, megsütöm. Elkészült, sikerült, képet is készítettem gyorsan róla. :)



Akkor még nem is sejtettem mi vár ránk ezen a hétvégén…..
Marci késő délután jött haza jajgatva, hogy nagyon fáj a válla, játszottak és elesett. Minden vajákosságomat előszedtem, balzsamot, fürdőt stb, mivel látható elváltozás nem volt. Reggelre még rosszabb lett a helyzet, a gyerkőc már mozdítani sem tudta a kezét, Tamáskám bevitte Celldömölkre a kórházba. Kulcscsont törése van Marcusnak, amit gipszelni nem lehet, ki van rögzítve kötszerekkel a válla, és nagyon szenved. Holnap a gyógyászati segédeszköz boltban állítólag tudunk vásárolni erre valami speciális fűzőt. Fájdalomcsillapítom, öltöztetem, etetem, itatom, mindent csak segítséggel tud egyelőre. A szívem szakad, de remélem, mihamar meggyógyul, és gyorsan elfelejti majd. Hát évkezdésnek nem a legjobb dolgok történtek idáig velünk így januárban, ennek ellenére igyekszem megőrizni optimizmusom, mert innen már csak minden jobb lehet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr262607955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2011.01.24. 09:33:55

Szegény! Jobbulást neki! Jobb lesz, meglátjátok:)

nemiswan 2011.01.26. 06:54:18

Á,ezek a gyerkőcök...nem vigyáznak magukra:S A sütid nagyon jól néz ki,biztos fincsi :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.01.31. 17:07:53

jobbulást a kiskokasnak :)
mellesleg KÉREK SÜTIT MERT EZ AZ EGYIK KEDVENCEM DE MOSTAZONNAL!!!!! :DDD

-Ani- 2011.01.31. 18:59:24

@csacse: Köszi, jobbul a gyerek. Süti? Hm.... már elfogyott. :) legközelebb megpróbálok neten...... vajon mit szól hozzá a web kamera ha beletömködöm? :DD

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.02.02. 11:37:28

Höhöhö tetszik ez a kamerába tömködése a sütinek....
Amúgy - szegény gyerek, szegéyn ti! De ügyes vagy, igazi anyamaci. Sóhajtozom, és együttérzek. Milyen jó, hogy többet is tehetek: imában Jézus elé vihetlek titeket. Nosza, meg is teszem.

-Ani- 2011.02.02. 18:01:01

@zoltan1: Mit filóztam rajta, hogy megkérlek imádkozz értünk...... mert nagyon kétségbe voltam esve. Aztán imádkoztam, imádkozom én. Aranyos vagy köszönöm!

ildsisy 2011.02.03. 12:57:53

Végre Anikám, megírtad, hogy mi volt a baj!!! Nem mertem érdeklődni. Vagy figyelmetlen voltam?...
Jobbulást kívánok. De a süteményed!!! Fantasztikus! Nem vagyok édesszájú, ritkán azért eszem, különlegességeket.
Írd meg légyszí' a receptet! Kérlek! Páromék édesszájúak!!! :)
puszi

-Ani- 2011.02.04. 09:23:16

@ildsisy: Recept: Hozzávalók: 6 tojás, 6 evőkanál cukor, 1 dl étolaj, 4 púpos evőkanál liszt, 2 evőkanál kakaó, 1 sütőpor. A krémhez: 25 dkg margarin, 20 dkg porcukor, 50 dkg puha túró, 2 vaníliás cukor. A tetejére: 7 dl szénsavas narancs (vagy bármilyen más ízű) üdítő, 2 csomag vaníliás pudingpor, pici cukor.
A tojásokat szétválasztjuk. A sárgákhoz keverjük a cukrot, és az étolajat. A fehérjékből kemény habot verünk. A lisztet a sütőporral, és a kakaóval összekeverjük, majd apránként a sárga masszához adagoljuk. Óvatosan hozzáadjuk a habot is. A tepsit kibéleljük sütőpapírral, vagy kikenjük zsiradékkal, és beleborítjuk a piskótatésztát. Előmelegített sütőben kb. 25 perc alatt megsütjük. Deszkára, vagy peremes tálcára borítjuk, és kihűtjük.
A margarint a porcukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a túrót és a vaníliás cukrot is. Ezt a krémet kenjük a kakaós piskóta tetejére.
A szénsavas üdítőt a puding porral simára keverjük, összeforraljuk, és kihűtjük. A túrós krém tetejére kenjük. Kb. egy óra pihentetés után szeletelhetjük a süteményt. :)
süti beállítások módosítása