2011.01.19. 20:55 | Szerző: -Ani-

Édes kicsi Bandi kutyám, a múlt héten elkezdett köhögni, először azt hittem valamit lenyelt, de jókedvű volt és evett, hétvégén viszont már csúnyán krákogott. Hétfőn telefonáltam az állatorvosnak, tegnap kijött, megvizsgálta és adott neki három injekciót. Szegénykém, a másodiktól kicsit lesántult és az nagyon nem tetszett neki. Felső légúti betegsége van, szerencsére még nem jutott el a gyulladás a tüdőig. Ma újra itt volt a doktor bácsi, megint megvizsgálta, most nem köhög annyira, kapott két injekciót. Holnap nekem kell beadni, mindent megmutatott az orvos, hogy hogyan kell. Szegény Bandi viszont most nagyon utál, „nem áll szóba” velem, elfordítja a fejét, nem fogadja el tőlem a kaját, sőt vicsorogva a kezem után kapott. Arany kis kutykó! Azt hiszi, nem szeretem. A frász kerülget a holnapi naptól, nem tudom, hogy fogok neki majd az injekciózáshoz! Valahogy majd csak túl leszünk rajta, és remélem mihamarabb meggyógyul Banduska.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr522598799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2011.01.19. 21:13:37

Mielőbbi gyógyulást Bandinak.

ditlzon 2011.01.20. 08:44:46

az én kuytáim sem szerették, ha gyógyszert adtam be nekik, de ha felépültek mindig sokkal hálásabbak voltak, hogy segítettem rajtuk :-) sok türelmet Bandihoz és jobbulást neki!

BartiMagdolna 2011.01.20. 10:11:01

Remélem, hamarosan meggyógyul a kutyus. Azért, vigyázz a kezedre!

nemiswan 2011.01.20. 18:46:21

Így viselkedik az én kutyám is ..olyan gyorsan olvastam,h jussak a végére..megijedtem :S
Jobbulást Bandinak!

-Ani- 2011.01.20. 19:03:56

Reggelre újra barátok lettünk, de ma este beadtam az injekciót...... soha többé nem akarom! Most megint nem szeret. Édes kutyám, remélem most már minden rendben lesz! :)
süti beállítások módosítása