2011.01.04. 21:23 | Szerző: -Ani-

Apcival kitaláltuk, hogy lemegyünk Balcsira kicsit csúszkálni. Egykor felvettük Marcit a sulinál és kirándultunk egy jót. Fotókkal mesélem tovább...
Gyönyörű volt a zúzmarába öltözött fákkal a Sümeget és Tapolcát összekötő erdei út.





A nyaralónkba én be sem mentem olyan hideg volt, Tamáskám megmetszett néhány bokrot, Marci pedig terepszemlét tartott bent.

Én közben az utcát fotóztam, rajtunk kívűl senki nem volt, békés, szépséges, nyugalom uralkodott mindenütt.

Marcus és az apukája nagyon élvezték a Balcsi jegén való csúszkálást :)

És a strand ebben a téli ruhában, annyira gyönyörűen festett...




A csúszkáló fiúk nem igen foglalkoztak a részletekkel, ők csak élvezték a jeget, mentek egyre beljebb és messzebb, én meg csak aggódtam szokás szerint nehogy baj legyen. :)


Ezeket a köveket máskor a hullámok csapkodják....

A nádas olyan szomorú ilyenkor...

Ezeket a megfagyott "hullámokat" a kikötőben fényképeztem.


A kikötőből megkapó látványt nyújt ez a partszakasz....


Kedvenc fám, őt nyáron is szoktam fotózni

A kikötő

És a fotós ezer göncben (ezt azért kellett megjegyezni, mert ducinak nézek ki, és azt nem engedhetem...) :)

Hazafelé Akalinál édes kis csacsik...

Volt ott több csacsi is és birkák, olyan aranyosak :)

Kicsit összefagytunk, elfáradtunk, de nagyon jól éreztük magunkat. Nem tudnék élni egy olyan kontinensen ahol soha nincs tél, hiányozna mert nagyon szeretem. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr752561115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.01.05. 09:13:13

Mint Balaton imádó örülök, hogy képeket tettél be. Na itt én is jól éreztem volna magamat. Csak mi télen nem járunk le kirándulni a városból... (sajnos...)
Klassz lehetett, szép látvány, minden fehér.
És végre valaki, aki a tüskés Balatont is lefotózta! :)
Látom, jól beöltöztél! :)
puszi

ditlzon 2011.01.05. 15:06:08

hűű, de jó idő lehetett! :-)
a tapolcai erdei utat én is nagyon szeretem, olyan szép, szeretem, ahogy hullámzik. bringával is nagyon jó ;-)
Karácsony után mi is szívtunk egy kis friss, hideg, balatoni levegőt: először megnéztük a szigligeti várat (nagyon szépen rendbe tették), majd kicsit csúszkáltunk a parton (imádom a télen!), és végül megnéztük a tapolcai tavat. szeretem azt a környéket.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.01.07. 11:45:20

A jégbefagyott hullámok - szép és nekem eredeti. Nem is láttammég ilyent. Ügyi vagy.

jenever 2011.01.07. 18:47:19

csuda szépek a képek :))

jazoli 2011.01.07. 21:32:11

Szépek! Ma délután(a Desedán=egy tó) vízen korcsolyázókat láttam. Izgalmas lehet:))

nemiswan 2011.01.08. 16:59:38

Kicsit fázok a képektől,de nagyon szépek!:) Egy szál pendelyben nem lehet kimenni,és még a nagyon sok gönc sem ducisotítt meg:)

-Ani- 2011.01.09. 17:07:14

@nemiswan: köszi! nem akartam síoverallt felvenni. Két vastag harisnyanadrág, nadrág, zsenília zokni, trikó, hosszú ujjú top, vastag, kötött garbó, bundás kordkabát.... szóval ha a kutya megevett volna, akkor egy hétig rongyot..... :)))))
süti beállítások módosítása