2011.01.03. 19:35 | Szerző: -Ani-

Elmúlt megint egy év. Nagyon gyorsan, évről-évre egyre gyorsabban. Végiggondoltam, hogy mit hogyan csináltam az elmúlt évben mi az, amit megtettem mi az, amit nem tettem, de meg kellett volna, és amit esetleg úgy vélek utólag, hogy elrontottam. Szerencsére az utóbbin elég sokat kellett gondolkodnom, ezért nem is érdekes. Szilveszterkor semmilyen fogadalmat nem tettem, terveim természetesen vannak, melyeket igyekszem erőmhöz mérten megvalósítani, de mindent csak szép komótosan, és módjával. Bár azt kívánom, és titkon remélem, hogy a múlt évnél csak még jobb jöhet. Szép csendben elmúltak az ünnepek, a karácsonyfánk gyönyörű, bízom benne, hogy az is marad még sokáig. A ház is karácsonyi díszben marad még egy ideig, szeretem, olyan szép, és kicsit megszépíti, feldobja a hétköznapokat.

Szoszó mézeskalácsai, olyan szépek, nem engedem megenni..... egyelőre :)

 

                                        "Csak szeress mindig bátran!
                                         Nem kell semmitől se félni!
                                         És ne felejtsd el,
                                         hogy életed Istentől kapott gyertyájának
                                         EGÉSZEN CSONKIG KELL ÉGNI!"

                                         /Törköly Rózsa: Csonkig kell égni/

Címkék: blog szerintem  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr252558145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2011.01.04. 10:14:53

viszontajándék a sok szép, tartalmas és elgondolkodtató írásért! én köszönöm! :-)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.01.07. 11:51:20

2011 - nem tervezek, és nem néztem vissza. De te megtetted, és jól tetted. Bennem csak egy homályos vágy és remény él, hogy jobb jön. Terveim beteljesedése, vagy legalábbis affelé lépések megtétele. Férfiblog, férfiközösség, könyvek, család. A hit hirdetése, mások Isten felé segítése. Legfontosabb terveim. Áldja meg őket és Téged az Úr!
süti beállítások módosítása