2010.12.26. 15:46 | Szerző: -Ani-

Idén is nagyon szépre sikerült a karácsony! Sokat dolgoztam előtte, sütöttem hatféle sütit, a főzést már Apcival felesben oldottuk meg.  Gyönyörű lett a fa, alatta a sok szép ajándékkal, együtt volt a család és idén is hatalmas meglepik születtek. Az utolsó percig nem sejtettem, hogy mit kapok, csak a gyerekeim tettek némi felcsigázó megjegyzést, hogy milyen szép ajándékom lesz Apcitól. Már tűkön ültem, és kilyukadt az oldalam a kíváncsiságtól. Csupa-csupa szép dolgot kaptam, könyvet, filmeket, sálat, mézeskalácsot, amit Ditlzon küldött, laptop alá babzsákot, így kényelmesen ölben tarthatom, konyhai páraelszívót, mire ezt mind kibontogattam…. És csak ezután következett a lényeg: Egy kibontatlan csomag állt még a fa alatt…. És az, az enyém volt. Egy gyönyörűséges, új laptop! Majdnem sírtam örömömben. Az én Apcim, Tamáskám ajándéka, és hozzáfűzte, hogy ezen már megírhatom a könyvemet. Istenem, olyan boldog vagyok! Persze Marcinak is felcsillant a szeme, mert ezentúl nem kell a nagygépét cipelni lanozni, ott van a régi laptopom. Még fel sem ocsúdtam a kábulatból, amikor mondták a gyerkőcök, hogy öltözzek, megyünk ki, vár még tőlük egy ajándék. Hú! Szóltak Marcinak guruljon ki vele a garázsból. – Mi a csuda gyerekek egy új kocsit vetettek nekem?
Egy gyönyörű szép, fehér női biciklit kaptam tőlük. Nagyon, nagyon örülök! Viszont még meg kell tanulnom bringázni, gyerekkoromban sem tudtam igazán, mert nem volt saját biciklim, kölcsön bringával estem bele a szomszéd csipkebokorba. No, majd most ügyesebb leszek! Marcust ezután a fészerbe irányították a bringával, ahol nem is sejtette, hogy rá mi vár. Egy robogó. Apci már több mint egy hete becsempészte, és a gyerek nem tudott róla. Aranyosan örült a két pólónak, amit a fa alá tettünk neki, nem látszott rajta semmiféle csalódottság, holott állandóan azzal fenyegettem, ha nem tanul, nem kapja meg a fantasztikus karácsonyi ajándékot, aminek annyira örülne. Március végén betölti a 14-et, leteszi a jogsit, és már használhatja is. Miután megtanultam biciklizni, én is kipróbálhatom. Ma este Ladánybene koncert Szombathelyen, jegyünk van rá, tegnap óta gyötör a torokfájás és a nátha, imádkozom, hogy ne lázasodjak be, majd csak utána lehet.   



Gabi fiam sütijei...nagyon szépek...






A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr652540063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.12.26. 16:17:13

Szép karácsonyotok volt, tényleg.
És a képek, nagyon jók!!! Nagy boldog mosoly rajtad! :)
És nagyon aranyos, szép a fátok is!!!
Meg a sütik!... :)

nemiswan 2010.12.27. 01:52:59

Igazán boldog lehetsz a családoddal!:)És megérdemelten kaptál ennyi szép ajcsit,hisz kiteszed értük a lelked:) Grat hozzájuk:)

Törzsvendég:-) 2010.12.27. 19:11:00

Nagyon szép a fátok és azok a sütik,húúú csuda jól néznek ki.A bicajról légyszi képet, vagy nem is arról ahogy bringázol.:)

Törzsvendég:-) 2010.12.27. 19:14:16

Apropó milyen volt a Ladánybene?Hát én is belesetem a torokfájós göthösségbe,most kezdek kikecmeregni megittam egy halom Neo citránt meg hársfa teát, a bioparoxtól meg én is majd be hánytam,szokott használni csak épp a torkomba nem tudom fújni mert rám jön az öklendezés,csak az orromba nyomtam,ááááá nagyon rossz volt oda is.Nem tudom ezt teszteli valaki,hogy milyen pocsék ízű?

-Ani- 2010.12.27. 20:25:48

@Törzsvendég:-): Köszi, majd bringás fotót teszek be jobb időben. :) A betegség... ugyanazokat szedem én is, a Bioparoxot a gyerekem is csak az ormányába tudta fújni, én ki sem próbálom. Ladánybenének mindjárt nekiugrok, és csinálok egy beszámolót, csak alig látok ki a betegségtől a fejemből. :)

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.12.27. 22:22:52

Óóó,... drága jóistenem, mennyi de mennyi ajándék.....micsoda karácsonyfa.... :o
(Mi nagyon "másvilágban" élünk, de olyan jó még virtuálisan is ennyi hihetetlen kincset "látni"! :)
-húúú, nekünk 10 év alatt nem volt ennyi, főleg nem ilyesmik!- :o
*
Anikám, örülök, hogy csodásan teltek az ünnepek, és remélem, már picit jobban vagy, küldök egy kis gyógyenergiát, és a gyógyangyalaimat! :)
Puszi!
-Ági-

-Ani- 2010.12.27. 22:28:00

@alliteracio: Köszönöm Ági! Az energia és az angyalok is jól jönnek! :))) Az ajándékok..... nagy a család ezért a sok cucc a fa alatt. :) Puszi!

jazoli 2010.12.28. 08:57:25

Utólag is boldog ünnepeket, és főleg azt, hogy a hétköznapok is teljenek úgy mint az ünnepek!

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.01.10. 15:50:59

Végre eg ynag ykép rólad! Végre kivehetem a vonásaidat!
süti beállítások módosítása