2010.12.20. 21:04 | Szerző: -Ani-

Tamáskám idén már utoljára ment vissza dolgozni. Hétvégén kreatívkodtunk rendesen. Tamás minden évben meglepi a barátját, és a kollégáit. Sokat törtük a fejünket, milyen ajándékot kéne adni Gerardnak, akinél lakik. Végül Tamáskám ötlete azt hiszem telitalálatos lett. Egy régi repülős barátjától, aki átnyergelt a borászatba rendeltük meg a borokat, Ajkán külön Gerardnak fúvott borosüveget, mely egy repülőgépet rejt a hasában.

Nagyon jó ember a főnöke, neki is szeretett volna különleges ajándékot adni, a borra esett itt is a választás. Tamáskám a boroknak fantasztikus csomagolást talált ki, Gerard és Heino egy saját trevezésű ládikában kapják a borokat, amit asztalossal megcsináltattunk, és a férjem égette rá a doboztetőre mindkettő cég emblémáját.
Gerardé

Munkahely, avagy Heino cég jelzése

És a benne lévők....


És a kollágáknak........

Annyira jó szerintem! :)
A kollégák és kolléganők ajándékát én csomagoltam, mindegyik csomag Tokaji aszút-furmintot rejt magában. Kettő csomag a magyar konyha recep
tjeit rejti, magyarul és németül....
Remélhetőleg mindenki örülni fog az ajándékának, az én ajándékom az lesz ha minél előbb itthon lesz az én jó kis Apcikám!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr202528808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása