2010.12.13. 20:31 | Szerző: -Ani-

Reggel visszavittem Marcit az orvoshoz. Rengetegen voltak, nekünk a 109-es sorszám jutott, bár előttünk már csak nyolcan várakoztak. Nem akartam a gyereket kitenni még egy dózis bacinak, ezért elmentünk a suliba, és elintéztünk néhány dolgot, így mire visszamentünk már nem kellett olyan sokat várni. Amúgy az osztályban elég sok a hiányzó gyerkőc betegség miatt. A doktornő sokáig hezitált, mi legyen a gyerekkel. Röntgen? Iskola? Végül kiírta szerdára, de megígértem neki, hogy mindent beadok, amit újsfent javasolt, és ha rosszabbodik a gyerek állapota, visszaviszem. Gyógyszertár, megvettem mindent kb: 9-10 ezer forintnál tartunk az egy hét alatt, és persze egy csomó „szerem” volt itthon. Nem számít, csak gyógyuljon meg mielőbb! Nem értem! Annyi mindent adtam neki megelőzésképpen, ráadásul rengeteg vitamint eszik, jól táplált és nagyon ritkán beteg, vajon miféle bacit kaphatott el?! Mire hazajöttünk, újra hőemelkedése lett. Már kezdem azt hinni, hogy influenzája van! A múlt héten olvastam róla, Sárvár környékén sok az influenzás. Nem tudom! Viszem a gyereket szerdán az orvoshoz vissza! Az egész napomat kiteszi a Marcus ápolása, felsorolom, hogy miket szedett-szed egy hét óta: Neo Citran-nal kezdtünk, mert még nem tudtam mennyire nagy a baj, aztán Maripen extra, a bélflórákat Normaflóre-al óvjuk, Paxirasol tabletta, Nurofen és Panadol lázcsillapítót használtunk felváltva, Tantum Verde és Strepsils torokfertőtlenítőket szopogatott. Főzöm neki a kakukkfű, és hársfateát. Naturland légzéskönnyítő mellkenőccsel kenegettem a mellkasát, és Nasivin orrcseppet adtam a könnyebb légzésért. Állandóan kínai olajos aroma olajat párologtatok. Ma még javasolt a doktornő Sinupret tablettát, és Bioparox inhalációs oldatot. Ugye, hogy mennyire sok? És, hogy miért nem lándzsásútifű például a köhögésre, nyákoldásra? Miért nem a homeopátiás szerek? Mert amikor a gyereknél bevadult ez a dolog, már nem mertem csak az orvos által javasolt gyógyszerekhez folyamodni. A Bioparox se volt szimpi, ma még csak kétszer használtuk, először az orrlyukakba, nem igazán szerette a gyerek, sőt az erős fejfájását is ennek könyvelte el. Majd délután torokba fújtuk a szert, majdnem hányt, most jelenleg hasmenése van. Istenem! Nem egy kezdő anyuka vagyok, már annyi mindenen túlestünk három gyerekkel, de ez a náthás, torokgyuszis, köhögéses dolog most a makacssága miatt embert próbáló. Főleg, hogy az influenza Damoklész kardjaként lóg a levegőben.
Más:
Mint már azt nem egyszer említettem sok külföldi vásárolt házat a falunkban, többek közt a szomszédságunkban is. Van, aki csak jövöget, de van, aki itt él. Egy kedves holland házaspár a szemközti szomszédunk, egy hónappal ezelőtt ajándékot kaptunk tőlük és karácsonyra képeslapot küldtek. A másik szomszédom osztrák, az asszonykáról írtam, aki operaénekes, és a templomi hangversenyén voltunk. Ők is mindig kedveskednek valamivel, persze az ugye mondanom sem kell, hogy ez oda-vissza így van. A magyar szomszéd nénim is kedves, mindenben számíthatunk egymásra, és nagyon jó viszonyt ápolunk. Viszont jóval távolabb vásárolt házat egy idős házaspár, németek, és az év nagy részét töltik itt. Az asszony, Gizella törzsvásárló a boltunkban, kedves, aranyos, mosolygós és nagyon jól beszéli már a magyar nyelvet. Tisztelem ezért, mert nagyon kevesen vállalják be a nyelvtanulást, németül és angolul kommunikálnak, no meg kézzel – lábbal azt tuti megérti itt mindenki. Gizella karácsonyra hazautazott, de előtte hagyott nekem a boltban egy kedves ajándékot. A lényege, hogy ő már ismert engem némán is, a műtétem után, velem örült a „fél” hangomnak és az ajándéka ehhez a dologhoz fűződik. Egy kalcedon követ kaptam, ami gyógyhatását főleg a torokcsakra területén fejti ki. Az ajándékhoz magyarul írt néhány sort. Annyira aranyos! Úgy örültem, amikor a gyerekek odaadták, már alig várom, hogy újra lássam és megpuszilgassam érte! :)

A kövecskét Marcikának a torkára tettem, de kinevet érte, nem hisz a gyógyhatásában. Pedig ennek a kőnek nem csak gyógyhatása van, valami egészen más….. ha ránézek a szeretet, és figyelmesség jut az eszembe róla. :)



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr712513969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.12.14. 16:47:01

Megtisztítottad előtte a kövecskét mielőtt Marci torkára tetted?Meg kell,folyóvíz alatt 10-15 percig tisztogatni.Szeretem nagyon a kristályokat ,ásványokat,van is nekem is,én ametisztet hordok:).Na lehet nem érnek semmit se de szépek:).

Törzsvendég:-) 2010.12.14. 16:48:58

És tök érdekes bementem nemrég az ásványboltba csak nézelődtem,végül egy labradoritit választottam és csak most nézem mit írnak róla:
www.gyogyitaskovekkel.hu/kovek.php?ko=labradorit

-Ani- 2010.12.14. 20:40:52

@Törzsvendég:-): Van egy tigrisszemem, nagyon szeretem, hálakőnek használom. Megtisztítottam, de nem tartottam olyan sokáig a folyóvíz alatt. :( Feltölteni szoktam teliholdkor egy pohár vízben, majd ezt is fogom. Szép a labradorit. :)

szittyazoli 2010.12.15. 23:11:26

Ép előtted voltam jazolinál, ő is hasonló cipőben jár épen...
jazoli.freeblog.hu/archives/2010/12/14/10000-bl_egy/
jobbulást Nektek is. :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.12.16. 10:57:47

Jó lehet ilyen viszonyban élni a szomszédokkal. A kő szép.
süti beállítások módosítása