2010.12.02. 22:19 | Szerző: -Ani-

Szakad a hó, el vagyok kenődve, Tóni másfél óra alatt ért ki Szombathelyről ide. Holnap könyvbemutató Budapesten, ott kell lennem! Olyan boldog vagyok, hogy az én novellám is megjelent, ráadásul felolvassák. Erről nem maradhatok le! Reggel még kinyitom a boltot, 11óra után indulunk Tónival és Orsival. Holnap este Gyöngyi barátnőmnél alszunk…. Alszunk? Csudát, tuti, hogy hajnalig beszélgetünk, szombaton jövünk csak haza. Apci holnap érkezik. Nemrég beszéltem vele, kutyavilág van Ausztriában, szakadó hó, hófúvással tarkítva. Aggódom érte, majd ha már itthonról hallom a hangját a telefonban, majd akkor megnyugszom. Fáradt vagyok, de hiába feküdnék le aludni, most úgysem tudok, ez már a holnapi nap izgalma. A sütőben sül a túrós süti, a vasalni való még a fregolin van, de nem sokáig, még egy jó darabig elfoglalom magam. Orsinak majd leragad a szeme, addig nem engedem haza, amíg nem eszik a sütiből. Vasárnap mindenről beszámolok, vagyis a pesti kiruccanásról, sőt képeket is fogok felrakni. Azért ha valaki el tud jönni, szívesen látjuk, a belépés díjtalan. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr582489436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.12.03. 17:17:49

Anikám, eltudom képzelni, mennyire izgatott vagy. Szerettem volna elmenni, de nagy szülinapi est lesz nálunk...
Gratulálok, nagyszerű érzés lehet, és a sikerednek komolyan örülök!!! :)
További sikereket kívánok szeretettel!!!
:)

nemiswan 2010.12.04. 03:28:00

Lehet már gratulálni? :) pusszz

Törzsvendég:-) 2010.12.04. 15:35:16

Izgatottan várom én is az élénybeszámolót,már ma 3-sor jártam erre kukucskálni,hogy na milyen volt?:)Gratulálok én is ha lehet he nem.:)Amúgy eszembe jutottál még a krumplisalátáról azt akarok ma csinálni de nem tudom,hogy kell vagyis én csak majonézzel szoktam te meg valahogy máshogy,megpróbálom visszakeresni.

szittyazoli 2010.12.05. 00:11:09

Nagyon örülök a sikerednek. Majd szeretném elolvasni...Szívből gratulálok! :)

Törzsvendég:-) 2010.12.06. 22:59:50

Elolvastam,jó vooolt és a Tacyét is nagyon tetszett,gratulálok neki is.
Boldog Mikulááást!:)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.12.09. 11:39:46

Gratulálok. Ügyes vagy, én valahogy félek kilépni anyílvánosság elé az írásaimmal. Könyvben is magánkiadáson gondolkodom. Voltam profipalánták közt íróképző körben, kaptam pár nagyon kemény kritikát,azta inkább nem álmodom a nyilvánosságról. Pedig vonz, de az esetleges kapható sebek... Nem hiszem, hogy olyan jó lennék.
süti beállítások módosítása