2010.12.01. 00:28 | Szerző: -Ani-

Iszonyú fáradt voltam tegnap, és elkeseredett. Napközben rengeteg intézni való volt, ebédidőben „zongoráztunk" le mindent a lányokkal. Könyvelőtől kezdve az üzletnek való bevásárlásig minden féle szerepelt a listán. Délelőtt pofátlanul jött kiskosarával vásárolni az, akinek tetemes tartozás volt felírva és egy hete ígéri, hogy kifizeti, elküldtem, és mit ad Isten egy óra múlva jött vásárolni pénzzel, de a fennálló tartozását nem tudta kiegyenlíteni, állítólag majd szerdán, azaz holnap. Délután jött a következő anyuka, aki rendesen be volt szívva, és hitelbe szeretett volna vásárolni. Addig könyörgött, míg beadtam a derekam, vett is a gyerekeknek 10dkg párizsit, 1kg szeletelt kenyeret és magának 2 doboz cigarettát. Tudom nem szabadott volna engednem…. Hazajöttem és elbőgtem magam. Legszívesebben mindenki hitelbe vásárolna, és sajnos általában szeszt és cigarettát, ráadásul ezeknél az embereknél mindegyiknél gyerek is van. Borzasztó! Kreatív kézimunkázáshoz már nem volt erőnk, de kedves Törzsvendég által belinkelt csillaghajtogatást megnéztük vagy négyszer. Agyilag nálam már megvan, működik, de elkészíteni nem biztos, hogy tudni fogom. A mai nap már kicsit könnyebb volt valamivel. Ebédidőben Sárvárra mentünk Teklával és Orsival, a hivatalos teendők mellett jutott időnk egy kis shopingolásra is. Mindent jól megnéztünk, próbálgattunk, és persze egy iciri-picirit vásároltunk, szokás szerint ügyesen, fillérekért, kincseket. Délután megint bejött a tegnapi, kunyerálós vásárló, ma is kisírta magának a hitelt, mindenre megesküdött, hogy holnap ki fogja fizetni, nagyon remélem, és megfogadtam, hogy ez az utolsó eset. Sajnos nagyon nehéz, amikor ott áll veled szemben az ember, és addig nem mozdul, míg nem adsz neki. Hatkor, zárás után Orsival lejöttünk hozzánk. Tekla vörösborból forralt bort készített, rengeteg naranccsal, fahéjjal, pár szem szegfűszeggel. Már előre elmondtam, hogy én nem, mert tavaly Schönbrunnban is begörcsöltem tőle, én nem bírom, aztán mégis megkóstoltam. Csodálatos volt, sűrű és gyümölcsös, semmi bajom nem lett tőle, egész idáig meg is ittam belőle három bögrével. Finom vacsit készítettem, vasárnapról maradt még kis húsleveske, azt ittuk jó forrón csészéből, majd rántott karfiolt, sajtot, ettünk rizzsel, amihez Tekla csinált friss majonézből tartárt, szóval rendesen bekajáltunk. Kibeszélgettük még magunkat jól, mert ugye egész nap együtt voltunk, de beszédből sosem elég. Orsi hazament aludni, persze még az ajtóban is volt egy csomó mondanivalónk, :) viszont kiadtam az ukázt, ha hazaér (pár házzal arrébb) meg kell csörgetnie, hogy minden rendben van, Teklának majd ugyanígy, ő hajnalban indul vissza Semmeringre. Nagyon féltem, mert itt még nem olvadt el a hó, állati hideg van, és olyan korán jeges is lehet az út, de ügyes kislány, és jól vezet. Bandi kutyus úgy látszik, élvezi ezt a cudar időt, mert kint fekszik a teraszon, a kövön, hanyatt, égnek álló lábakkal, nem a házában, még csak nem is a lábtörlőn, vagy a direkt neki kirakott szőnyegen. Zabálni való, tündéri kutykó! Megyek alukálni, mert háromkor kelünk. Eszembe jutott, hogy annakidején, kislánykoromban azt mesélte az öreg szomszéd néni, hogy András napján éjszaka, egy férfi alsónadrágot kell rejteniük a lányoknak a párnájuk alá, és megálmodják a leendő kedvesüket, férjüket. Ha, ha, vicces volt, amikor Anyukám megtalálta a párnám alatt Apa alsónaciját.... és nem álmodtam semmit! :))))

Címkék: blog szerintem szerintem blog  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr802484939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.12.01. 09:25:26

Szia Ani!:)
Ismerős a hitelre vásárló pénzt megnem akaró vendég/vásárló,5 évig kocsmában dolgoztam,igaz alkalmazottként,de ott is tetemes tartozás volt mindig,és amikor jött a fizetni való idejemakkor mindig majd holnap,írd már ezt még fel,nem is annyi volt,mit írtatok még hozzá stb. duma,tele volt a nem látező tököm ezekkel az emberekkel.Egyszer egy fazon kért tőlem ,nem sokat csak egy 500 Ft-ost,aztán hónapokig be sem jött,sőt elfordított a fejét az utcán,aztán megadta vagy fél év múlva és utána jött a kocsmába.Meg volt még sok eset,utáltam,mert én nem ilyen vagyok ha nincs pénzem nem veszek,nem megyek kocsmába,na jó nem tudom milyen az ha valaki mondjuk segélyből él,vagy nagyon kevés pénzből.Na azt hiszem az emberekbe vetett hitem ezalatt 5 kocsmában eltöltött év után igencsak nagyot csorbult,már nem hiszem minden emberről azt,hogy alapvetően jó:) (eddig azt hittem,én naív).Azért csak jó lett ategnapi napod,hacsak arra a jó kis forraltborra meg kajcsira gondolok.Képzeld ideért a hóóó,úgyhogy nekem már megvan a napi öröm!Ja és könnyű meghajtogatni a csillagot,elsőre nehéznek tűnik de nem az,és tökszééép!:)Ngyon szép napot,és ne vegyél mindent a szívedre:).Szia
UI:Na ez jó hosszú lett:):

Törzsvendég:-) 2010.12.01. 09:31:26

Ja ez mége szembe jutott ismered ezt a teát?:
bolthely.hu/arcanum/id/02365_African_Dawn_Rooibos_tea__20x_Tjelzes

Tegnap vettem,hát valami csudafinom és ráadásul egészséges,jó kedvre derít(nem-nem nincs benne semmi olyan),aztán a színe valami gyönyörű és az illata is pompás,merem ajánlani:):

Törzsvendég:-) 2010.12.01. 09:36:30

Mivel már mindjárt itt a Mikulás és nagyon sok helyre kell mennie,és főleg gyerekekhez (de gyereklelelkű felnőttemberekhez is ugye),gondoltam megelőlegzem neki (és megvettem magamnak:) ezt a könyvet,még nem kezdtem bele,viszont már filmen láttam,de azt hiszem jó kis olvasmány lesz,na vajon mi lehet az?Hát íme: (szerintem neked is most felcsillant a szemed):
www.libri.hu/konyv/beatrix-potter-elete.html

-Ani- 2010.12.01. 17:14:18

@Törzsvendég:-): Az a bosszantó, hogy ezek a kölcsönkérők gyerekes anyukák, akiknek a napi két doboz cigire és két liter borra van pénzük, csak kajára és a gyerekükre nincs. Utálom őket! Tényleg felcsillant a szemem a könyv láttán! :) Jó a zene! Hatalmas hó esett. :)

nemiswan 2010.12.01. 19:08:16

Tedd ki a táblát,h hitel alma:)
Én is utálom az ilyen nőket.Sajnos egyre több az ilyen ember,mert azt hiszi,hogy két liter bor megold mindent.Struccpolitika,menekülés a dolgok elől.
Forralt bort lájkolom:)

-Ani- 2010.12.01. 19:48:03

@Törzsvendég:-): És elfelejtettem, Rooibos teát iszom én is nyakló nélkül, narancsos ízesítésben isteni finom! :)

-Ani- 2010.12.01. 19:49:09

@nemiswan: Ki van már írva, de nem értik meg. Bizony az alkohol nem old meg semmit! A pénztárcát azt.... :)
süti beállítások módosítása