2010.11.16. 12:00 | Szerző: -Ani-


Kaptam egy videót, mellékelve egy picit elferdített történettel, utánanéztem mi a való igazság. Döbbenet! Ez a hölgy a videón talált rá a csúnyán bántalmazott, és alultáplált, haldokló oroszlánra Kolumbiában egy cirkusznál. Jupitert kitartóan ápolta, még meg nem gyógyult. Ana Hulia Torres rengeteg árván maradt és fogságban tartott állatot mentett meg, és fogadott be a kolumbiai Caliban lévő állatkertjébe. Szerintem fantasztikus ember! Az egész világot bejárta ez a videó, amin a hálás állat ölelkezve, dörgölőzve, viszonozza a csókot megmentőjének. Édes, gyönyörű nagy szőrmók cicus! :) Csodálatos lehet egy ilyen veszedelmes maccs szeretetét élvezni.




A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr892451028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.11.16. 12:54:20

Nem semmi, tényleg. Kedves és megható, és csodás, hogy ez a veszedelmes állat milyen kézicicusként viselkedik. De vajon hogyan jártál utána az igazságnak?

-Ani- 2010.11.16. 13:04:43

@zoltan1: Hogy jártam utána?
Az interneten semmi sem lehetetlen! :)

Törzsvendég:-) 2010.11.17. 14:30:33

Ez valami hihetetlen,milyen jó puha,dús lehet a bundája,jó érzés llehet.De én közben tutira becsinálnék,hogy mikor harapja le a fejem.:)
süti beállítások módosítása