2010.11.04. 22:17 | Szerző: -Ani-

Tegnap Celldömölkön és Sárváron, ma Szombathelyen figyeltem, hogy MIÉRT, MIÉRT nem használnak az autósok körforgalomban irányjelzőt???!!!! A körforgalom egy nagyszerű találmány lenne, ha megfelelően közlekednének benne az emberek! A hülyék viszont késleltetik a haladást! Szeretek vezetni, türelmes is vagyok, de a sok hülyeség miatt, ami az úton ér mindig jól kikáromkodom magam. Belegondoltam ez nem is rossz, levezeti bennem a felgyülemlett feszültséget, családtagjaim megszokták, már mosolyognak rajta. Van azért, amikor kicsit bedurran az agyam. Úgy fél évvel ezelőtt Sárváron, építették a Rába fölötti hidat, lassan araszoltunk, egy kamionos pedig türelmetlenül túráztatta a motorját, és félelmetesen bújt az autóm fenekébe. Igen, itt kicsit feladták az idegeim, mert kiugrottam a kocsiból, elé álltam csípőre tett kézzel és odaordítottam: - Mi van? Mi a franc van? Visszaugrottam a kocsiba pillanatnyilag megszeppent Anyám mellé, aki aztán hazáig könnyesre röhögte magát a dolgon. A kamionos tisztes távolságot tartva jött ezután utánunk. Bocs ha már meséltem… :) 
szerintem.blog.hu/2008/06/06/nincs_cime_csak_irtam

Gyönyörű idő volt ma, remélem a hétvége is ilyen marad, szombaton Oberwartba készülünk Orsival és Tónival a zsibire. Már alig várom, imádok a bolhapiacon nézelődni! Juj de jó lesz! Hátha még találok valami „kincset”is. Fotózni fogok szokás szerint ezerrel, kell majd ide a beszámolóhoz.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr242424576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suzildi (törölt) 2010.11.05. 09:15:27

Kimondottan félek, mikor mögöttünk a marha nagy camionos a nyakára megy az embernek!!! Főleg a régi 5-ös úton!!! Hála nekünk, arra már nagyon ritkán megyünk. De az M7-esen is ugyanez van!

Törzsvendég:-) 2010.11.05. 09:16:43

A híres zsibi,amiről én csak ábrándozok,légyszi sok képet csinálj.:-)(Na és persze publikálj,jó vásározást majd.

ditlzon 2010.11.05. 09:53:24

a körforgalommal sok embernek akadnak problémái, ezt már én is tapasztaltam. ezért vagyok óvatos(mások szerint talán lassú), mert ki tudja, melyik barom nem ad elsőbbséget...amúgy én is olyan szépeket szoktam káromkodni vezetés közben, no meg hangosan énekelni, ha nem utazik velem senki :-D

szittyazoli 2010.11.08. 18:46:58

:) Elképzeltelek, félelmetes, kipirult arcú, lobogó hajú harcos amazonként. Brrr. (Szegény kis bohó kamionos vajon fel tudta már dolgozni, vagy még mindig ott vacog a bazi nagy pléhkasznijában?)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.11.16. 12:57:39

Höhöhö, nagy lehettél harcos amazonként...
süti beállítások módosítása