2010.10.22. 21:33 | Szerző: -Ani-

Tegnap Szombathelyen voltunk. Estefelé Tóni meghívott minket egy csodálatos helyre, kávézni mentünk Frei Tamás Szhelyi kávézójába. A nagy „kávéhabzsolók” közé tartozunk Tónival, olyannyira, ha meglátjuk egy reklámfilmben vagy plakáton a gőzölgő fekete nedűt, utána már másra sem tudunk gondolni, csak, hogy hol van egy hely, ahol ihatnánk egy korty kávét. Mostanában mind többet hallhattunk Frei Tamás kávészenvedélyéről, saját kávéházakat nyitott, és ha jól tudom a kávét közvetlenül Afrika és Dél-Amerika kávéültetvényeiről szállítja, kereskedőket kizárva, ezért olyan barátiak az árai.
Kézzel, szemenként szedett arabicát forgalmaznak, ez adja a minőségi fekete alapanyagát.
Én a kávéséfek, a baristák 2007-es világbajnokságának győztes kreációját a Nicaraguai dohánykávét ittam. Csodálatos dohányfüst illata csapta meg az orromat, amikor letette a pincér elém a kávét. Mennyei aroma! Almába áztatott dohánylevélen főzik át az espresso-t. Illata és íze akár egy finom szivaré. Akinek van rá lehetősége ajánlom, kóstolja meg! Orsi Marokkói tejeskávét – Marocchino-t választott. A klasszikus olasz cappuccino észak-afrikai változata. Marci Azték chilli-espresso-t fogyasztott, amiben púderfinomságúra őrölt chilli paprika, és sűrű csokoládé van. A menü lap azt írja erről, hogy nem csíp, de azért „élete” van. Csípett. Tóni választotta azt a kávét, ami mindnyájunknak nagyon ízlett, Arab kávé- Cahwa. A világ legrégebbi kávéreceptje, ibrikben főzve és abban felszolgálva, csipet fahéjjal. Fantasztikus! Megtaláltam a neten Frei Cafe honlapját, érdemes beleolvasgatni. www.cafefrei.hu/
Ezután ha Szombathelyen járok, tuti nem hagyom ki. Varázslatos hangulatú, csodás illatú szupi hely!













Dekoráció cukrokból... :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr622391870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.10.23. 13:49:43

hüm. na, majd jövő szombaton kipróbálom. most pedig főzök egy kávét :-)

Ilds. 2010.10.24. 11:12:48

Mi meg nyáron Szentendrén találtunk rá a Frei Tamás kávézójára. De fagyit ettünk, mert nagyon meleg volt.
Egy pulton ott voltak a jó kávé minták (szemes kávék). De legközelebb már megkóstoljuk a kávé valamelyikét.
Az a chillis kávé nagyon érdekel!!! :)
Meg a többi is!!!!
Köszi, hogy leírtad, mi nagy kávésok vagyunk!!! :)

jazoli 2010.10.24. 12:09:40

Én Pesten az Örs Vezéren ittam "nála" mentás kávét. Felejthetetlen volt:)))
Most egyből megkívántam...egy jó feketét:)

nemiswan 2010.10.24. 12:35:15

Mifelénk nincs ilyen kávézó,de olvastam róla.Szívesen megkóstolnám,mert imádom a kávét:) Múltkor volt a rádióban ,már siker a most megjelent könyve.Azt is jó lenne elolvasni ..

Törzsvendég:-) 2010.10.24. 13:19:27

Szolnokon is van.:-)Na iszok én is egyet most.:-)

-Ani- 2010.10.24. 22:51:53

Ehhez a bejegyzéshez nem szabad jönnöm, főleg ha meglátom a hozzászólásaitokat, mindannyian kávéztok :) nekem is kávét kell innom! No, de ilyenkor?! Nem számít, simán tudok aludni tőle. :D

ditlzon 2010.10.25. 14:35:54

@-Ani-: a bejegyzésemet követően főztem egy fini segafredo, lehajtottam, majd magamra húztam a takarót és kávé ide vagy oda, aludtam egy jót |-)

ildsisy 2010.10.26. 09:11:37

Én csak reggel (délig) kávézom, de hajnal 6-tól elosztva 3-at. Aztán már semmit, mert így is rossz alvó vagyok... :)
A párom egész nap kávézik, kis tejjel, és jókat alszik! :)

ditlzon 2010.10.31. 09:55:48

tegnap voltunk a Freiben. persze kiválasztottam az egyik legmagasabb koffeintartalmút, beduin kávét ittam. isteni finom volt!

-Ani- 2010.10.31. 17:46:11

@ditlzon: Majd én is kipróbálom, bár én inkább a gyengusz kávékat iszom...nem szabadna erőset innom... megdobogtat rendesen :)))) néha azért lehet.. :) mint mindent, mértékkel :)

ditlzon 2010.11.01. 12:28:40

@-Ani-: nem mondom, pörögtem tőle rendesen, és beszéltem össze-vissza hülyeségeket, de rám fért, hosszú volt a péntek este |-)
süti beállítások módosítása