2010.10.03. 15:06 | Szerző: -Ani-

Egy német cég a „Style Your Garage” olyan posztereket tervez, amelyek úgy néznek ki, mintha a garázs belsejét mutatnák.  A benne lévő holmik igazi szomszéd pukkasztó.
Ha sok irigyet, bámészkodót akar az ember szerezni magának, akkor itt a tökéletes megoldás. Írtam hozzá egy kis szöveget... :)
Így készülnek:


Hm.. a szomszédom vett egy jó kocsit... na és? :)
Ja, és van egy kis vitorlásuk is... nekem meg ez :)
Imádom a Forma 1-es tütüket, tudom a szomszédom is :)
A szomszéd felesége most dicsekedett, az új állásban milyen jól keres az ura....de engem nem érdekel! :)
Panaszkodott a szomszéd nincs egy hely, ahol jól el lehetne borozgatni... :)
A helyi kisebbség állandóan letöri a ház előtt parkoló autóm emblémáját, tükrét.... most majd nem:)
Kell valami ballagási ajándék a gyereknek.. :)
Szoktam néha repkedni, meséltem a szomszédnak... :)
Csak szerényen..
Gyűjtöm a régiségeket, tudják az egész környékben :)
Jazolinak tűzoltóautós :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr922341689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.10.04. 09:40:39

Tűzoltóautó nincs? :))

kicsi bogár 2010.10.04. 13:14:37

Mindig szerettem volna egy garázst!!!... Csak csillaggarázsom van.
:)

-Ani- 2010.10.04. 13:44:47

@jazoli: Kérésed teljesítve! :)))

jazoli 2010.10.04. 16:28:25

Így teljesüljön minden vágyam:)
Köszönöm a lehetőséget!
süti beállítások módosítása