2010.09.24. 14:51 | Szerző: -Ani-

Szerdán, Szombathelyen voltunk. Gyönyörű napsütéses délután a Főtéren sétálgatva Orsi lelkesen felkiáltott: - Szappanbuborékot fújnak valahol! Tóni fejcsóválva megjegyezte, hogy nem érti, a nők miért vannak oda annyira a szappanbuborékokért. Miért, miért válaszoltam neki, mert az is olyan meseszerű, álmodozós dolog. Aztán ma a neten belebotlottam ebbe a filmbe.



Hát nem gyönyörű! Olyan akár egy álom, ami nem válik valóra.
Egyszerre szép és magával ragadó, szivárvány színeiben tündöklő gömböcskék, amik a legkisebb szellő szárnyán tovarepülnek. Oly gyorsan illannak el, mint a legszebb szerelmes álmok, parányi varázslat, szertefoszló szenvedély.
„ Óriási szappanbuborék szeli át az eget, majd a végén a szemembe néz, s egyszerűen kinevet.”


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr42320343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.09.24. 15:28:34

barátnőm esküvőjén szappanbuborékot kellett fújni az ifjú párra :-) ehhez mindenki kapott egy buborékfújót. asszem én sem szeretném a nyakamba a rizst, szal megértem, hogy a buborékra váltottak, helyes ötletnek tartottam, a fotókat visszanézve pedig tényleg jól nézett ki

Törzsvendég:-) 2010.09.24. 16:04:51

Én nagy szappanbuborék kedvelő vagyok,mert színes,mert tűnékeny,mert légies..-)Egyszer kifogyott a buborék fújom,nem mindegy ám milyen az öszetétel,ezt egy egyetemista vagy főiskolás úgy emlékszem ki is kisérletezte,hogy mi a helyes arány,valahol a neten olvastam,már meg nem mondom,hogy hol.Szóval glicerin is kell bele,elmentem a gyógyszertárba glicerinért,a gyógyszerésznő megkérdezte,minek nekem glicerin,hát mondtam neki,hogy kifogyott a buborékfújóból és az oldathoz kell,egy cseppet bolondnak nézet,de a buburékért mindent.:-)
Upsz:Kik laknak a szódásüvegben?Hát a Buborék:-)

Törzsvendég:-) 2010.09.24. 16:11:39

A freelandi bányagépészeti főiskola hallgatója vagyok. Az utóbbi két évben sokféle buborékképző keverékkel kísérleteztem. Eredményeimről a pennsylvaniai diákköri konferencián is beszámoltam.
A táblázatban hatféle buborékosító receptet adok meg. A víz és glicerin keverékéhez mindig 25 ml (ugyanolyan) mosogatószeres oldatot adtam. A 85 ml-es oldatokat három hétig, majd egy évig hagytam állni. Az öregedés közben vizsgáltam a buborékok méretét, élettartamát és megszámoltam, hány buborék fújható a fémhurok egyszeri bemártása után. A táblázatban szereplő F minta szolgált kontrollként.

víz (ml)
glicerin (ml)
Három hét múlva a következő eredményeket kaptam:
Buborékméret: a C a legjobb
Buboréktartósság: a C a legjobb
Az egy mártás után fújható buborékok száma: a C a legjobb

Egy év után így módosult az eredmény:
Buborékméret: a D a legjobb
Buboréktartósság: a B a legjobb
Az egy mártás után fújható buborékok száma: a C a legjobb
A
50,0
10,0

B
52,5
7,5

C
55,0
5,0

D
57,5
2,5

E
59,0
1,0

F
60,0
0,0

A szappanbuborék-fújáshoz a C összetétel tűnik a legjobbnak.
D. K.
Sugarloaf
Pennsylvania

-Ani- 2010.09.24. 18:09:43

@Törzsvendég:-): Kedvem szottyant kipróbálni. :) Marci és Orsi szerintem nagyon élvezné. :)

-Ani- 2010.09.24. 18:12:08

@ditlzon: Tényleg nagyon szép lehetett! :) én is ezt választanám...

Törzsvendég:-) 2010.09.24. 18:22:42

@-Ani-: Képzel,én meg azt hallottam,hogy egy esküvőn pillangókat engedtek el (rendelésre).Aztán állítólag nagy divatja van a kívánság lámpásoknak (vagy nem tudom mi a pontos neve,távolkeleti szokás,ráírni az óhajt és felereszteni,szép lehet,valahol láttam is,mármint lehet venni.Vagy az is lehet,hogy még csinálni is lehetne.:-)

-Ani- 2010.09.24. 18:27:15

@Törzsvendég:-): Juj de szupi!:)) Veszek glicerint. :)

Törzsvendég:-) 2010.09.24. 18:30:35

Egyébként én még a hópehellyel vagyok így,nagyon szeretem.Azt is lehet "gyártani",na nem igazit.Lehet gyöngyből,papírból,lehet hímezni és még kémiai úton is elő lehet állítani.A glicerines kalanddal egybe kötöttem,azt hiszem akkor vettem még boraxot is.
www.angelfire.com/ne/OtthonIskola/borax.html

-Ani- 2010.09.24. 18:46:03

@Törzsvendég:-): Nem tudom mit tököl a bloghu, nem jelenik meg a komment néha csak egy kicsit később. Viszont olvastam a hópelyhest az adminban. Fantasztikus!!!! Karácsonyra készítek néhányat, gyönyörű! Köszi! :))
süti beállítások módosítása